úterý 22. října 2013

Rozhovor s Wendy Higgins | Sweet Evil, Sweet Peril | Něco málo s Wendy...

Už jsem na svém předchozím blogu zveřejňovala mini-rozhovor s Wendy Higgins, které již brzy (myslím za dva týdny?) vyjde v češtině kniha Sweet Evil (Svůdné zlo). Jste na ni taky tak hrozně zvědaví? :)
Rozhovor je nějak ze začátku školního roku, takže podle toho vypadá :)

Překládala jsem to z angličtiny, tak se případně omlouvám za chyby :)

Dobrý den, Wendy. Jak se máte?

Mám se opravdu skvěle! Léto nám končí a moje děti se chystají do školy, čímž myslím, že se zase vrátím ke psaní.

Vaše kniha Sweet Evil se brzy přeloží do češtiny. Můžete k ní něco říct?
Jsem tak nadšená z českého překladu - můj první zahraniční prodej! :) Sweet Evil je temný příběh v žánru Young Adult a pojednává o lásce dětí démonů na Zemi, u kterých se očekává podpora zla a je jim jedno, jestli chtějí nebo ne. Je to o dívce, která má ráda dobro i zlo, a musí proti svému pokušení bojovat více než obyčejní lidé. A objevuje se tam mystika, sexy bubeník jménem Kaidan Rowe, jenž o ní ví víc, než by se mělo.

Máte v plánu napsat ještě nějakou sérii?
Ráda bych, ale zatím nemám žádné nápady. Doufám ale, že ty se dostaví brzo!

Máte mezi spisovateli nějaký vzor?
Zbožňuji Jennifer L. Armentrout a její sérii Lux! Je velmi milá na své fanoušky a píše o hodně sexy klucích! :)

Vy sama jste vzor pro několik začínajících spisovatelů. Doporučila byste jim něco?
Moje rada pro nové autory zní: napište to, co vám leží na srdci. Napište, co máte rádi - do čeho se s vášní ponoříte. Nebuďte na sebe tvrdí už při prvním pokusu. První pokus má být chaotický a ošklivý. Revize/přepisování/editace je to, kdy svou knihu uděláte hezkou!

Děkuji za váš čas.
Jste vítaní! Posílám pusu a objetí každému v České republice!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥