čtvrtek 31. října 2013

Knižní detektiv - TAG

Narazila jsem na TAG, který už je sice starší, ale já mám stejně chuť se ho zúčastnit. Tak jsem tedy pátrala ve své knihovničce...

Co jsem tedy našla?

  • Knihu, která ma na svém obalu či v názvu "knihu"
Velká kniha slovenských pohádek! :) Přiznávám se, nepřečetla jsem ji celou, dostala jsem ji jako malá a to mě čtení až tak moc nebralo, ale polovina se v mém mozku ještě ukrývá :)
  • Klasiku
Počítají se Staré pověsti České? :) Nejnovější vydání, vypadá jako nová, vlastně jsem ji zhltla celkem rychle. :)
  • Obálku se zvířetem
Nejen pověsti, ale třeba i první díl Narnie, kde je Aslan, Doraemon - u něj si ale nejsem až tak jistá, jestli to je zvíře. Navíc to je anglicko-japonský komiks, takže se v tom vyznejte :D
  • Knihu v cizím jazyce
Tak to je výše uvedený Doraemon, dva díly, a pak Nodame Cantabile. Všechny tři jsou japonské komiksy s bublinami v japonštině i angličtině. Vyplatí se, když má mamka kámošku v Japonsku ;)
  • Knihu se třpytivým obalem
Čtyři díly Počertěné, takové ty lesklé nápisy... počítá se to? :)
  • Obal, na kterém jsou pouze písmena
Ráda bych sem napsala Delirium, ale to bohužel ještě nevlastním, takže musím trpělivě čekat na Vánoce. Jinak ještě žádno takovou knížku nemám, přece jen má Ptačí zpěv nějaké pozadí.
  • Knihu, jejíž hlavní hrdina je chlapec/muž
Strašpytlům vstup zakázán: Výprodej v domě hrůzy. U prvního dílu Narnie jsou kluk i holka, pak Doraemon, u Legendy a Fenoménu taky půl na půl... a to je asi všechno.
  • Nejstarší knížku v knihovničce
Co blázním, já do předchozí otázky nenapsala Draculu. To jsem teda :D Toto vydání je z roku 1991, takže opravdu nejstarší, co mám :)
  • Knihu, která není YA (=young adult=knihy pro dospívající)
Asi ti strašpytlové, pětka Upířích Séger, japonské komiksy, Sbírka pohádek, Sedmikráska, u Narnie si nejsem jistá, Všude dobře, doma nejlíp, One Direction, Zloděj stínů... o YA jsem se začala zajímat teprve nedávno, takže toho je dost. :)
  • Obal knihy, který je namalovaný (není na něm zkrátka fotka)
Myslím, že Počertěná. Plus Upíří ségry a České pohádky od Jana Drdy.
  • Nejtlustší knihu
Moje nejtlustší kniha je jednoznačně Amy a Roger. Ještě jsem to přepočítávala se Zlomenou :D
  • Jakoukoli jinou věc kromě knihy
Mám čtyři poličky, z nichž tři tvoří pouze knihy, ta poslední je nad mou postelí a na ní mám plyšového dalmatina, voňavku a jakousi kinder-hračku z Winx :D
  • Knihu, která nepatří do žádné série, stojí samostatně
Amy a Roger, což je mi celkem líto, ráda bych četla pokračování :) Když pak nevezmeme v potah žádné sbírky pohádek atd., tak je to jediná... ne, ještě Ferdovy příhody od Zuzany Franckové :)
  • Obálku, na které je oko
Jujky, tak to nemám. Lebka na Monster High se nepočítá? :D
  • Obálku, která se nepovedla
Moc se mi nelíbí obálka Strašpytlům vstup zakázán, jinak jsou všechny moc pěkné.
  • Fiktivní/skutečný deník
Jediný je ten můj :)
  • Obálku na které je meč či jiná zbraň
komiksy Král Artuš a Tři mušketýři. Ty jsem si zamilovala :)
  • Nejpoškozenější knihu
Nesnáším poškozené knihy a na ty svoje si teda dávám mega obří pozor. Nejpoškozenější je tedy Doraemon s přebalem, který se mi nepatrně ohnul 
  • Knihu s ilustracemi
Když vezmu v potah knihy svého dětství, je jich fakt dost. Třeba série o Elišce, princezně s poníkama, nebo Narnie... plus komiksy ;)
  • Knihu, jejíž název začíná na písmeno "Z"
Nevlastním. P. S.: Zatím.

Zúčastnit tohoto tagu se můžete u blogerky Eteleä.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥