čtvrtek 17. října 2013

Recenze: Vytržení | Překvapení v třetím díle Pádu

Série: Andělé, 3
Počet stran: 304
Nakladatelství: Knižní klub, 2012
Originální název: Passsion
Anotace:
Ve třetím dílu série Andělé se dál odvíjí příběh Luce a Daniela. Luce s jistotou cítí, že někde v jejích minulých životech se skrývá něco - nebo někdo -, co by jí mohlo pomoci v tom současném. A tak se vydá na nejdůležitější pouť tohoto života: vrací se napříč věčností, stále hlouběji do minulosti, a stává se svědkyní svých dřívějších vášnivých vztahů s Danielem. S jediným cílem - najít klíč, který odemkne jejich lásce dveře do budoucnosti.

Luce v minulém díle (Muka) vskočila do Hlasatele, aby se dostala do minulosti a konečně tak mohla odhalit tajemství, které v sobě ukrývá její a Danielova kletba. Už se nechce po sedmnácti letech vracet. Musí přijít na kloub tomu, proč se to tak děje, a jestli je Danielova láska vůbec pravdivá. Poslední dobou se přece jen choval nějak divně.
Jenže cestování minulostí není taková prďárna. Nejen, že nevíte, kde se za minutku vynoříte, ale nesmíte se svým minulým já vůbec nic provést, jinak se taky může stát, že se něco pokazí a vy už nebudete existovat. Na to Luce ale moc nehledí a v pohodě navštěvuje všechny své předchozí podoby.

Abych se přiznala, Vytržení jsem zezačátku vůbec nedůvěřovala. Slyšela jsem (nebo spíš četla) špatné recenze a názory, že cestování časem není vůbec žádná sranda atd., ale celkem mě překvapilo, že se dostavil pravý opak. Tahle kniha mě strhla, nejen ukončením, ale celým dějem, jak je Daniel Luce opravdu oddaný.
Nechtějte po romantičce, aby hodnotila romantickou knížku.

Když jde o postavy, nejdřív se dostanu k Billovi. Sice to až takový Bill není, ale to všechno poznáte ;). Jeho věta "Co takhle potlesk tady pro dámu, lidičky?" to vystihla docela přesně. Ne, zase nemůžu Luce křivdit, že se nesnažila, její myšlenkové výkony byly o hodně lepší než v předchozím dílu, ale i tak by její mozeček mohl pracovat líp. No a Daniel a ostatní andělé? Mrzelo mě, že se tam nenaskytlo trochu víc místa pro Shelby, Cama nebo Adrianne, jejichž komentáře mi knížky vždycky pěkně zpestřovali. Bylo super, že se tam aspoň někdy objevili, a pokud jde o Daniela, o hodně se zlepšil.
Teď k prologu. Dobře, tohle možná trochu naspoileruje děj, ale když se už v úvodu objevil Lucifer, bylo tak trochu jasné, že to bude skvělá kniha. Jen mě mrzelo, že byl opravdu jenom v prologu a pak se ukázal až ke konci, když se to tak vezme.

Vytržení si ode mně vysloužilo pět hvězdiček, protože tohle byla fakt bomba. Musíte číst!
A názory těch, co už četli? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥