úterý 22. října 2013

Soutěž pro pisálky :) | Pošlete odpověď a získejte e-knihu!

Tak jsem se právě rozhodla, že vám nejen poprvé na tomto webu ukážu kousek z mé knihy, ale rovnou si trochu zasoutěžíme. Co vy na to? ;)
Půjde o toto:
Přečtete si ukázku z Nightmare a zkusíte odpovědět na otázku, kterou Chris položí. Dne 22. listopadu sem zveřejním pravdou Nightmařinu odpověď, ale teď by mě zajímalo, co řeknete vy? Nejkreativnější odpovědi budou odměněny...

Odměním čtyři nejlepší odpovědi e-knihou Matched od Ally Condie (v angličtině). Je jedno, jestli odpovíte pouze jednou větou, nebo budete trochu pokračovat v příběhu. (Ale prosím, fakt mám hodně práce a školy atd., takže nic příliš dlouhého :))
 Svoje odpovědi posílejte přes TENTO FORMULÁŘ.

Zde je ukázka:
Ve chvíli, kdy se postavím, se Chris posadí a vytřeští oči. "Nightmare? Co tady - co tady děláš?"
Pokouším se nevinně usmát, ale dneska mi to nejde. Rychle vymyslím výmluvu. "Přišla jsem na návštěvu za kámošem."
Chris pozvedne obočí - ha, stále neumí jen jedno. A zatím ho to učit nehodlám. "Jasně. A proto jsi se sem vkradla o půl sedmé ráno. Bez zvonění."
Tak jdu s pravdou ven. "Neozýváš se mi. Říkala jsem si, jestli se ti něco nestalo."
Chris na mě civí jako na totálního debila a ve chvíli, kdy chci zase něco říct, tak se na plné pecky rozesměje. Je to přirozený smích, který mě skoro nutí povytáhnout koutky. Najednou si uvědomím, co jeho smích může znamenat.
"Chrisi..."
Chris se ale dál řehtá.
"Chrisi, vzbudí to tvýho bráchu a tátu!"
Chris tichne, ale pořád se usmívá. "Nightmare, tak takhle mě už nikdo dlouhou dobu nepobavil."
Založím si ruce na prsou. "To, že mám o tebe starost neznamená, že to je vtipný. Na tom není nic srandovního."
"Tak promiň." Ale stejně se pořád směje. Prohrábne si zrzavé vlasy. "Nestalo se ti nic? Když byla ta rana?"
Hodím pohled na stůl. Kdyby pohledy vraždily, tak by jeho stůl právě lehl popelem. "Spadla jsem."
Chris si zacpe pusu, ale jen proto, aby se nechechtal. "Cos dělala?" řekne tlumeně přes prsty.
Vzdychnu. Tohle je děsný. "Tvůj stůl byl prostě dál, než jsem myslela."
Chris vybuchne dalším záchvatem smíchu. Kousnu se do rtu, abych se přece jen neusmála taky.
"Nightmare, ty jsi totální pako."
Silně kecnu vedle něj a změřím si ho pohledem. "A to se říká holce?" Setkáme se očima a v tom zeleném nekonečnu spatřím něco, co by mě momentálně dokázalo na hodiny zaneprázdnit. Zase se projevil ten starý Chris, kterého jsem znala.
"Mimochodem, Chrisi, nechci bejt zlá -"
"Zlá už seš."
Ignoruju ho. "Ale ve škole na Zemi ses choval úplně jinak. Proč ta změna? Bylo to jen kvůli Zemi, nebo kvůli mně?"
Pozvedne obočí. "Nechápu, o čem mluvíš."
Fajn. Takže se z něj prostě stal obyčejný idiot. Pohodím vlasy a omylem ho nimi plesknu přes obličej. "Promíň," protáhnu a rychle si uhladím vlasy k hlavě.
"Počkej, takže já se fakt chovám jinak?"
Přikývnu.
"A jsem lepší?"
 
Co podle vás Nightmare na otázku odpoví? ;) Své odpovědi či krátké příběhy posílejte do 22. 11. 2013, čili na to máte celý měsíc. Hodně štěstí! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥