čtvrtek 17. října 2013

Recenze: Škola noci 2 | Pokračování světoznámé upíří série

Série: Škola noci, 2
Počet stran: 320
Nakladatelství: Knižní klub, 2010
Originální název: Betrayed
Anotace:
Zoey Redbirdová si pomalu zvyká na upíří Škole noci a svědomitě se připravuje na roli předsedkyně elitní studentské organizace Dcery temnoty. Konečně má pocit, že někam patří, a dokonce má i chlapce. Možná i dva… Městem Tulsa však náhle otřese zmizení středoškolského fotbalisty, a když se jeho mrtvola najde poblíž areálu upíří školy, instinkt Zoey napovídá, že je to teprve začátek něčeho skutečně zlověstného. Jako obvykle se nemýlí. Brzy přibude další hrůzná vražda, podezření padá na upíry a možná není tak docela neopodstatněné… Zoey proniká stále hloub do spleti intrik, ale zjišťuje, že je toho na ni příliš. To ale ještě netuší, že se její nejbližší zanedlouho ocitnou ve smrtelném nebezpečí a někoho z nich prostě zachránit nedokáže. Zrazená přináší pokračování příběhu o napínavém osudu budoucí upíří velekněžky Zoey, který započal v Označené, první části světově úspěšné a populární Školy noci.

Jakmile se Afrodita dostala z místa předsedkyně Dcer a Synů temnoty, dokonale se odstrčila od společnosti a všichni ji teď přehlíží. I když o ní Shaunee a Erin říkají, že je "čarodějnice", Zoey o ní začíná mít docela nový pocit. Jak by to bylo u vás? Přebrali jste největší mrše ze školy kluka a sebrali jí vůdcovství jejího spolku. A ta mrcha je teď odepsaná a pomlouvají ji úplně všichni. Zoey je přesvědčená, že Afrodita nakonec není tak zlá...

Abych pravdu řekla, druhý díl upíří série se mi četl hůř než ten předchozí. Nevím, obsahem jsem se nějak prokousala, ale ke konci jsem ty zbývající stránky zhltla a ty mě přesvědčily, že se mám pustit i do trojky. Rovnou mě to taky naladilo na úplně jinou vlnu, pokud jde o pohled na Zoeyiny kluky - abych pravdu řekla, Loren si moje srdce vážně nezískal, ale Erik s Heathem byli skvělí. V prvním díle se mi Heath zdál trochu horší, jak musel za upírkou pořád dolízat, takže se mým oblíbeným stal jednoznačně Erik. Ale teď, ve druhém díle? No tak fakt nevím.
Když už mluvím o klucích, o romantické scény v tomhle dílu taky není nouze. O té v autě mluvit nebudu (no, přečtěte si to sami), ale když jde o Zoeyino srdce; laskavost by mohla rozdávat. Hned na první pohled je jasné, že tahle holka není extra zlá.

Četl někdo z Vás tento díl nekonečné série Školy noci? :) A má někdo za sebou i třetí, aby mi kdyžtak něco vytkl, co je ve třetím díle?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥