pondělí 28. října 2013

Bannery a Teaming | Moje knihy

Tak si říkám, že teď fakt letí bannery a teaming různých knih a sérií. Ani já jsem tomu neunikla, moje oblíbené teamy a série najdete úplně dole :)
Každý blog, který je zaměřený na spisování a uvádí tam povídky, si vytváří vlastní bannery. Teaming sice ne, ale já se o to pokusila. :)
Na grafiku v počítači fakt dobrá nejsem. Radši kreslím po sešitech pastelkama. Většina je tedy přímo z mého skicáku, u jiných, aby to bylo "dokonalejší", jsem zkusila obrázky z počítače. Bohužel jsem na to fakt ŠPATNÁ, takže bannery mají většinou jinou velikost.
Jde o moje knihy, samozřejmě. Jak jinak, že jo. :) Na předchozím blogu jsem zveřejňovala ukázky, tady možná taky, ale fakt jen možná. Komu se něco zalíbilo (nebo třeba si to přečte, až mi to vydají ;)), může si na blog dát banner nebo teaming. Nezapomeňte nechat odkaz ;)

Nightmare

Tady byl trochu menší problémek. Obálky, všechny čtyři na plánované díly, jsem dělala ručně, ne přes počítač, takže i fonty jsou prostě vymyšlené z mé hlavy. Bude tedy ještě nějakou dobu trvat, než se pokusím udělat banner. (A nějakou dobu, než ho fakt udělám.)
(P.S. Fakt přiznávám, že kluky kreslit neumím.)

  

Čarodějčina dcera

Tady jsem naopak nevytvořila teaming, protože jsem teprve v začátcích a ani si nejsem jistá, jestli vůbec udělám milostný trojúhelník. Každopádně plánuju trochu víc dílů a mám obálky teprve ke dvoum, takže tak.

  

Černá a bílá

Tadá, tady jsou teamy i banner. Samozřejmě jsou veškeré obálky pracovní, není jisté, jestli by se schválily při možném vydání. Prostě to berte tak, že si jen hraju. :) U teamů je hlavní zamilovaná dvojice, opět z mé tužky. ;)


  

Luciferka

Jelikož právě probíhá pomalý re-writing, nejsem si jistá, jestli opravdu zachovám ten křehký trojúhelník. Zatím tedy jen banner.


Ten pocit déja vu

Dobře, tady jsem se trochu sekla. Přitom má jít do tuhého - fakt nevím. Zatím mě bere Nightmare 2: Zázračná. (Fakt jsem na ty přídavný jména.) Tak jsem zkusila banner - a dávám vám radu, v životě nepracuje s fontem Scriptina. (což platí i u Černé a bílé.)



Tak co, dobrý? :)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥