středa 23. října 2013

Waiting on Wednesday (1)


Waiting on Wednesday je projekt pořádaný Breaking the Spine. Jde o to napsat nějakou knihu, kterou s radostí očekáváme; do které se rádi pustíme v co nejbližší době.

Rudá jako rubín (Drahokamy, #1)Anotace: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem. (zdroj - Goodreads)


No dobře, já se přiznám: Rudou jako rubín jsem opravdu ještě nepřečetla. Je to už vlastně taková kubulínská klasika, kterou četli skoro všichni, ale já bohužel ještě vyčnívám. No on je problém sehnat si první díl, když knihkupectví neustále prodává poslední a ten mi je zatím na houby. :) Ale jinak, četla jsem úvodní kapitolu - většinou to nedělám, protože ji stejně nejradši čtu v knížce, tohle byla vyjímka - a ta si mě tak trochu (víc) získala, Gwenina povaha je už jen tam fascinující. Nemá někdo v okolí na půjčení? :) Doufám, že aspoň u téhle nebudu mít takovej problém ji sehnat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥