pondělí 21. října 2013

ŠANTOVKA! | Nová galerie v srdci Olomouce

Už jste navštívili dlouho očekávanou Šantovku, novou galerii v Olomouci? Já tam byla včera s rodinou. A můžu říct, fakt mě to dostalo.
Jednou jedinkrát jsem byla v Olympii a už ta mi připadala hodně velká. Takže si nejspíš dokážete představit, jaký to pro mě byl šok, když jsem z auta viděla velikost Šantovky.

Plánek této galerie jsem si studovala i doma a hleďme, ono tam bylo knihkupectví. Pro mě bylo hned jasné, že si tam skočím - navíc nám domů dorazil katalog, kde byla 25% sleva na jednu knihu :D -, ale vyskytl se tu malý zádrhel. Knihkupectví je v podzemí, kdežto my parkovali na střešním parkovišti, tzn. dobré čtyři patra nad knihkupectvím.
Tak jsme si prošli první dvě vrchní patra, přičemž ségra neustále otravovala, že opravdu NUTNĚ potřebuje jít do hračkárny - v životě nechtějte jít s mou sestrou do obří hračkárny - a pak tu byla mamka se smyslem pro nakupování oblečení. Neříkám, že já ho taky nemám, ale co je moc, to je moc. A těch lidí... :O
Ale pro jednou se mi to hodilo, mám nové klapky na uši :)
Poté, co jsme asi půl hodiny v hračkárně obdivovali jednu chodící čičinu, se mi konečně podařilo naše přemluvit, ať vynecháme přízemí a sjedeme rovnou do podzemí, že přízemí můžeme navštívit potom. Vyhověli mi; a abych se přiznala, to knihkupectví bylo BOMBASITCKÝ.
V tak velkém knihkupectví jsem snad ještě nebyla, pokud se nepočítá palác knih Luxor v mých devíti letech (ale to už je tak dávno... :)). Celá obří zadní stěna vyhrazená pro mládež. Plus ta sleva, takže bylo jasné, že bez knížky prostě neodejdu. Což našim brzy taky došlo. ;)
Odnesla jsem si úžasnou Lolu a kluka od vedle, po nichž jsem hrozně dlouho toužila. Teď už trůní u mě na poličce, takže se do nich co nejdřív pustím. Čekejte recenzi! :)
Nová Lola na mém stole :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥