sobota 19. října 2013

Recenze: Probuzení | Docela špatná upířina

Probuzení (Upíří deníky, #1)Počet stran: 248
Série: Upíří deníky, 1
Nakladatelství: Fragment, 2009
Hodnocení Goodreads: 3.47
Anotace:
V dobách kvetoucí italské renesance se bratři Damon a Stefan Salvatore bezhlavě zamilovali do krásné mladé upírky Katherine. Ačkoli bylo její srdce dost velké pro oba, každý z nich ji chtěl mít jen pro sebe. Jejich nesmiřitelný souboj o Katherininu přízeň však vedl k její smrti, po které zůstali dva nesmrtelní, na smrt rozhádaní chlapci se zlomeným srdcem...Po několika staletích se má boj Damona a Stefana opakovat. V malém americkém městě se seznámí s krásnou a chlapci obletovanou studentkou Elen, jejíž podobnost s Katherine je neuvěřitelná...


Knížku můžu shrnout i dvěma slovy: Ale né...


Na Upíří deníky mě vlastně navedly spolužačky, které se zbláznily do seriálu. Já zhlédla asi tři díly, nevím, dál se mi nějak nechce. I přes varování kamarádek, které už tuto knihu četly, jsem po jedničce VD sáhla...
Neměla jsem to dělat.


K ději: Elena Gilbert, hlavní hrdinka, se vrací z Francie, kde se uklidňovala od smrti rodičů. (Že by po nich nějak truchlila jsem si nevšimla.) Navíc je to typická americká rozmazlená holčička, prostě královna školy. Nesnáším Elenu Gilbert. I don´t know. (Všimli jste si, že to řekne v každém díle seriálu?)
Všechno se pokazilo ještě víc, když se ve městě objevil velice záááhadný Stefan Salvatore. Kdyby aspoň někdo používal mozek, věděl by, že prostě Stefan není normální (ale to oni nééé). Když projde kolem Eleny, chudinka Elenka si říká: On si mě vůbec nevšimnul, vždyť jsem královna školy a ta nejhezčí holka na světě, jak je to možné? A to jenom proto, že kolem Eleny projde a ani se na ni nepodívá. Kdybych měla být jako Elena, už jsem dávno v blázinci (schválně bych chtěla vidět, kolik lidí se na mě dívá).


A jako by to nestačilo, Elenka si dá složitý úkol - na scéně je totiž sokyně spolužačka Caroline, nafoukaná blondýnka (ach, ty blondýny), a tak musí Stefana ulovit dřív než ona. Ehm, kdy se naposledy kluci "lovili"? S honičkou s nějakou pošahanou blonckou?

Ani Damon, kterého jsem si v seriálu oblíbila, tomu nepomohl. Spíš mi přišel jako dost cáklej vězeň, který přijel provokovat mladšího brášku. Chce se předvést. Stefan - ukňouránek, maminčin mazánek a strašpytel, co se bojí sám sebe. 
Jedním slovem: nuda. Nečtěte to. Paní Smith se UD moc nepovedly.
Ale Tajný kruh byl super! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥