čtvrtek 17. října 2013

Recenze: Jsem roztříštěná

Série: Roztříštění, 1
Počet stran: 288
Nakladatelství: CooBoo, 2013
Originální název: Shatter Me
Anotace:
Jsem prokletá.
MÁM DAR.
Jsem zrůda.
JSEM VÍC NEŽ JEN ČLOVĚK.
Můj dotek je smrtící.
MŮJ DOTEK ZNAMENÁ SÍLU.
Jsem jejich zbraň.
BUDU SE BRÁNIT!
Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
TUHLE KNIHU NEBUDETE MOCI ODLOŽIT!

Juliette je dívka, jejíž dotek je smrtelný. Kvůli smrti jednoho člověka je už 264 dní zavřená od veškeré civilizace. Roste sama a zvyká si na svůj nový život, ale vtom se stane něco neočekávaného. Do cely jí přibyde spolubydlící, jehož navíc zná.

Adam je vysoký, svalnatý a charismatický kluk, který o svém postavení ví a má Juliette rád. Taky si na ni pamatuje.

Juliettin život se ode dne, kdy se v její cele Adam objeví, totálně změní, možná dokonce pokazí. Jak byste se cítili vy? Šťastně, že opouštíte celu? Hrozně, že vás zase něco čeká? Juliette má druhou verzi. Její nový život je ještě horší než ten předchozí. Warner, vůdce vojáků, je tak krutý, až to snad ani není možné. Adam je taky voják, což Juliette uvnitř zasáhne...

"Celé to byla past. Mělo mně to napadnout."

Juliette však objeví novou věc: Adam je vůči jejím dotekům imunní. Je to jediný člověk, který ji bere takovou, jaká je, a který se s ní aspoň trochu baví. Jenže to není všechno...

Warner se jí také může dotýkat a i on sám to už ví. Juliettinu moc chce použít jako zbraň, aby vyhrál všechny války. Juliette je ale mírumilovná dívka a její představy jsou celkem jiné...

Jsem roztříštěná je kouzelná kniha plná psychiky a vzájemné pomoci. Juliette je na dně, a přesto se to všechno snaží přežít a zjistit něco víc. Je starostlivá a na všechno rychle přijde, což se mi hodně zamlouvalo, poté, co jsem přečetla jiné knihy. Tato kniha taky obsahuje postavy s chybami (obzvlášť se mi líbila scéna "Adame?" "No?" "Já neumím řídit."...), bez kterých by nebyly tak skvělé, jak jsou. Warner je příliš zaslepený svými cíly a Adam je až příliš důvěryhodný, takže se chyby objeví.
Knihu Jsem roztříštěná byste číst neměli.
Knihu Jsem roztříštěná by si měl přečíst každý!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥