pátek 25. října 2013

"Nezahrávej si s peklem!" aneb Proč jo a proč ne

Nedávno jsem tak při hodině žvanila a žvanila a nějak jsem se dopracovala k tématu peklo, což mě samozřejmě nezastavilo a tak jsem plácala různé blbosti. Pak mi jedna spolužačka řekla, že bych si s peklem neměla zahrávat. Vyloženě cituji: "Nezahrávej si s peklem. Však se ti to vymstí."
Nejsem věřící, takže mám pohled zas trochu jiný. A abych řekla pravdu, tak úplně jiný.
Podle mě Lucifer není ten špatný.



Ano, četla jsem různé legendy o tom, jak byl vlastně andělem a protože se vzepřel Bohu, tak padl a to jsou vlastně počátky celého pekla. Já to však vidím trochu jinak...
Na asku jeden den kolovala otázka, stihli jste ji? Zněla: Věříte na Satana? No, já na ni nestihla odpovědět. A tou odpovědí si ani nejsem moc jistá. Protože když někdo věří v Boha, proč bych nemohla věřit v Lucifera, že jo. A jestli mám mít podle výše uvedené kamarádky špatná a že dopadnu špatně, to bych v tom případě měla skončit už dávno; jak tak uvažuju, proklínám pomocí krásného slovíčka peklo už hodně dlouho.
Jenže já to ani jinak vidět nemůžu. Proč bych jinak asi začínala psát příběh, kde hraje Lucifer celkem důležitou roli? No, celkem je ještě slabé slovo. Mluvím o knize Luciferka a jeho jméno už je vlastně v názvu. A důležitá role to opravdu je, protože kluk hlavní hrdinky je jeho syn. Dobře, nemohla jsem si odpustit a prostě jsem musela Vládci pekel udělat pěkně celou rodinku. Včetně hezkého syna, jak už to v knížkách bývá. ;)

Tak bych se vás chtěla zeptat, jaký máte názor na Satana, Lucifera, Vládce pekel a bůhví jaká další jména vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥