čtvrtek 24. října 2013

Recenze: Zasvěcení | Stejná autorka, jiný kafe

Počet stran: 
Série: Tajný kruh, 1
Překlad:
Nakladatelství: CooBoo,
Originální název: The Secret Circle
Hodnocení Goodreads:
Anotace:
Cassie je donucena se přestěhovat ze slunné Kalifornie do ponuré Nové Anglie a stále touží po svém starém životě. A to přesto, že cítí zvláštní spřízněnost s hrozivou skupinkou teenagerů, kteří terorizují její školu. Po zasvěcení do klanu čarodějek, které už po staletí ovládají New Salem, se stává součástí Tajného kruhu, opojného a smrtelně nebezpečného zároveň.
Ale pak se zamiluje do záhadného Adama a musí si vybrat, zda odolá pokušení, nebo se odváží použít temné síly k tomu, aby získala, co chce - i když ji to může zničit.
 
 
První myšlenka, když jsem knihu začala číst: opravdu tohle napsala autorka Upířích deníků? Fakt je to jiné kafe.
 
U Tajného kruhu to bylo takové zvláštní. Většinou mi oči létají sem a tam po stránce, nahoru a dolů, abych zjistila, co bude dál (musím si na to odvyknout). Ale tady bylo cosi magického, co mě nutilo to neudělat... fakt, nevím proč! :)
Cassie, Cass, Cassandra, nebo jak chcete, je docela fajnová hlavní hrdinka. Pokud ale jde o situaci s Faye, její úhlavní nepřítelkyní, možná bych odstranila trošku té naivity, má to společné s Elenou, ale jinak úplně v pohodě. Jen trošku ten Adam, hlavní citový maniak, nebo jak se nazývají lamači knižních hrdinek, tam trochu zacláněl, někdy mi lezl na nervy, zvlášť s tou hroznou Dianou (taky se vám zdála až moc milá a hodná?)...
 
Abych se přiznala, tento díl jsem četla ještě před Upířími deníky. Myslela jsem si, že i ony budou fajn, no ukázalo se, že ani ne. Kdo chce, může se mrknout na recenzi...


Zkrátka se mi Tajný kruh opravdu líbil. Fakticky nekecám. Ať si říká kdo chce co chce, ale tohle se paní Smith povedlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥