pátek 18. října 2013

Sladká políbení (1)


Meme od Syki, kde zveřejníte zamilovanou scénu. Pozor, může obsahovat spoilery.


Dvojice: Jacinda a Cassian
Kniha: Drakie 2: Útěk od Sophie Jordan

Nevím, kdo se pohnul jako první.
Možná oba. Nebo si jen nechci přiznat, že jsem to byla já. Že jsem k němu natočila hlavu, že jsem k němu zvedla obličej. Že mi srdce tlouklo tak hlasitě, jako by mi v hrudi duněl buben.
Zlehka mi přejede rty po ústech. Jeden z nás se zachvěje. Buď já, nebo on. Nebo že by oba? Nevím, je mi to jedno.
Ten polibek je sametový jako peříčko, jen zlehka se dotýkáme rty, ochutnáváme se, jako bychom se báli, abychom toho druhého nevyděsili. Taky že se bojíme.
Sice jsem jako u vytržení, ale přesto vnímám, co se děje - že se líbám s Cassianem a že je to zvláštní.
(pár blábolů o Tamře)
Zasténám. Cassian se rychle odtáhne a pohladí mně po obličeji. "Můžu?"
Přikývnu, přitáhnu ho zpátky k sobě, protože tohle teď nutně potřebuju. Cítím jen, že se zbavuju bolesti, která mě trápí už od odjezdu z Chaparralu.
Cassian mě vášnivě obejme.
Vydává podivné zvířecí zvuky. Nebo že bych je vydávala já?
Hruď se mi dunivě chvěje, to chvění stoupá zužující se průdušnicí. Strčím mezi nás ruce, zastavím se dlaněmi na jeho hrudníku, chci se ho dotýkat, chci cítit jinou bytost. Roztáhnu prsty. Cítím pravidelný silný tep jeho srdce.
Přejíždí mi rukou po zádech, zaboří mi ji do mokrých vlasů, zasekne se mi v hustých spletencích, ale mně to nevadí. Líbí se mi to, líbí se mi, že po mně někdo touží - že po mně touží Cassian.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥