středa 13. listopadu 2013

Čtení, učení, psaní | Takže vůbec nestíhám

Tak si nějak říkám, že vůbec nestíhám.
Pokud jde o blogování, dostanu se sem jen výjimečně a to jen napíšu nějakou recenzi nebo meme, která se jaksi stala nepravidelnými. Některé články musím přednastavit a navíc je tu ještě writing challenge Závod s časem, i na blogu je toho moc!
Pak je tu škola. Už je zvykem, že se každý den něco píše a že zrovna čtvrtek je den nejhorší, kdy je chemie, zeměpis a přírodopis a jako na potvoru pokaždé píšeme (což mi připomíná, že bych se měla jít učit).
A volný čas? Knihy se mi kupí až moc, nejsem schopná dočíst Nikdy nepřestávej věřit, pak mám rozečtené V znamení ametystu, Obsidian je úplně v pozadí a se Shadowlark jsem taky jaksi sekla. Navíc bych taky měla šupnout s knihami z knihovny.
A totálně nestíhám věnovat se svým knihám. Takže pro čtenáře; fakt netuším, kdy se dokončí dvojka Nightmare nebo Čarodějčina dcera. Už to chce vánoční prázdniny.¨
Říkám si, že mě ten název writing challenge Závod s časem docela vystihuje.
No nic, jdu se učit.
Jak jste na tom vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥