neděle 15. prosince 2013

Obálková vojna (4)

Meme od Svět kníh...
Dneska to bude Delirium od oblíbené autorky Lauren Oliver.
 
 
 
1. Indonéská
2. Česká
3. Originální
4. Holandská
5. Americká - paperback
6. Německá
 
Opět je tu něco krásného na všech obálkách. Nevím, ta indonéská mě prostě dostala nejvíc, připadá mi nejhezčí. Česká je snad jen o půl procenta pod ní, mám smysl pro písmo přes celý obal, navíc když jako pozadí fontu je obličej... :) Originál má taky něco do sebe, ta holka má příjemný výraz, na rozdíl od Pandemonia, kde se mi výraz oné dívky moc nelíbí. Holandská je taková... romantická :D Paperback též, silueta holky mizící v západu slunce... a ta německá je taky skvělá, celá obálka zaplněna písmenky :) A s takovým pěkným fontem písma.
 
Která se líbí vám? :)

2 komentáře:

  1. Indonézska sa páči najviac aj mne :D Hoci by sa mi viac hodila k Before I fall :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky pravda, docela dost by se k tomu vyjímala :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! ♥