neděle 8. prosince 2013

Obálková vojna (3)



Meme od Svět kníh...
Dneska to bude Polibek pro Annu od Stephanie Perkins.
 
 
1. Česká + originální
2. Americká paperback
3. Portugalská
4. Bulharská
5. Německá
 
Tady se mi líbí všechny obálky. Ta česká s originální jsou prostě skvělé, ukrytý obličej Étienna a Eiffelova věž v pozadí. Paperback je taky bomba, už jsem se zmiňovala, že mám cit pro písmena přes celou obálku? Portugalská mi přijde taková... rozchlámaná, stejně jako Anna, bulharská symbolizuje romantiku v knize a to cukroví v německé to samé... :)
 
Která se líbí vám?

2 komentáře:

  1. Mne sa páčia hlavne Americká - paperback a Bulharská :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bulharská a Americká sú naozaj nádherné 8) mne sa ten originál moc nepáči, nemám rada postavy na obálkach, len výnimočne, knihu som ešte nečítala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥