úterý 1. května 2018

Call it what you want - duben 2018


Ano, Call it what you want je zpět... úplně jsem zapomněla, že jsem vlastně něco takového dělala, a teď si říkám, jak je to do prčic možné, když mě to tak baví? Za duben jsem přečetla zatím nejvíc knih v tomhle roce, tak to aspoň rozjedeme v trochu větším počtu. A jen doufám, že na to hned další měsíc znovu nezapomenu :D

O co jde? Shrnout všechny knihy, které jsem v daném měsíci přečetla, a ohodnotit je velmi jednoduše - gifem, ať už jde o pocity po nebo během čtení.

1. Muffin a čaj
Muffin a čaj            Výsledek obrázku pro he's so fluffy i'm gonna die gif

2. Nick and Charlie
Nick and Charlie            Výsledek obrázku pro lovely sigh gif

3. Valentina Nazarova - Skrytá píseň
Skrytá píseň            Výsledek obrázku pro thinking gif

4. JKR - Harry Potter and the Order of the Phoenix
Harry Potter and the Order of the Phoenix (Harry Potter, #5)            Související obrázek

5. James Dashner - Spáleniště
SpáleniÅ¡tÄ›: ZkouÅ¡ka (Labyrint, #2)            

A co jste za duben stihli přečíst vy? :)

4 komentáře:

  1. Nemohu se moc vyjadřovat, protože jsem knihy nečetla, ale chystám se na Muffin a čaj, Skrytou píň i Spáleniště :)

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem Spáleniště a Harryho Pottera a naprosto souhlasím :) Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥