středa 1. února 2017

Unboxing #6



Fakt dělám teprve šestej unboxing?
Znáte ten pocit, když si říkáte, že ten balík přijde za dlouho, pak po úmorném dni přijedete ze školy a na posteli vám leží ta vysněná knížka? Tak přesně tak jsem se v ten den cítila já. O čtvrt na šest jsem (konečně!) otevřela dveře svého pokoje, abych ten nenápadný balíček našla ležet na posteli. Díky, všichni poslíci! A tak to se zpožděním dávám i sem. :)



Vy, co mě stalkujete i na Instagramu, už nejspíš víte, co mi přišlo, ale i tak vás budu trochu napínat. Objednala jsem si recenzák z MegaKnih - druhý díl série, kterou jsem nedávno načla a strašně mě to chytlo.


Toť onen záračný balík. (A vůbec se nechci chlubit záložkou. :D)


Copak tam asi je?


Juch, druhá Celaena! Taky tak milujete ty pandovské samolepky? Lepím je, kam se dá :D



Nová kniha bez Bezzubky by prostě nebyla nová kniha...



 A tady se trochu kochám obálkou :D (Vidíte i ten Bezzubkův zaujatý pohled?) Ta obálka je prostě naprosto luxusní, a to jsem si říkala, že první díl je nádherný. Hah, jestli se to bude stupňovat, chci vidět další díly :D Nemůžu se na to vynadívat, pořád se koukám na tu rudou dozadu, takže jsem zvědavá, jak moc budu pokračovat ve čtení :D

Včera jsem ji začala číst a vypadá to stejně slibně jako jednička. Tak jsem zvědavá ^^
Četli jste? I další díly? Nebo se pořád chystáte na jedničku? :))


4 komentáře:

  1. Jééé tak to si si vybrala naozaj skvele, verím, že sa ti bude kniha páčiť. Mne sa zapáčila celá séria, akurát čakám na vydanie štvorky v slovenčine a už sa neviem dočkať :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díl od dílu lepší, fakt se máš na co těšit! :) Kamarádka zrovna čte čtvrtý díl, tak mě bombarduje zprávami, k čemu právě dolezla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka je naprosto parádní, zrovna teď jsem jí dočetla, na mém blogu najdeš recenzi :) Áďa má pravdu, každý další díl je lepší :) Je to neskutečná série :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥