pátek 17. července 2015

Unpopular Opinions Book TAG

A že neuhodnete, u koho jsem na tenhle tag narazila? Jasně že u Mati. ;) Její vypracování se mi tuze líbilo, takže jsem si řekla, že to zkusím taky.


1. Populární kniha/série, která se vám nelíbila, ale ostatním ano.
Nejspíš Percy Jackson. Čekala jsem, že to bude něco naprosto luxusního, ale po přečtení prvního dílu mi bylo jasné, že my dva si nesedneme. Nedávno jsem dočetla trojku a pořád to není to pravé ořechové.

2. Populární kniha/série, kterou každý nesnáší, jen vy ji milujete.
Škola noci. Co vím, tak ji všichni hejtují, ale tohle já prostě můžu.

3. Milostný trojúhelník, kdy hlavní hrdinka skončila s někým, s kterým jste nechtěli.
Poslední dobou se mi daří natrefit na knihy, kde to skončí podle mých představ... :D Twilight je jasný, ale tam jsem nějak neměla ráda ani jednoho... Ale jestli mám stopro, tak Drakie. To mě fakt zklamalo, a když udělala novelu z pohledu Azurky a ne toho chudáka, dorazilo mě to ještě víc.

4. Populární žánr, po němž asi nikdy nesáhnete.
Horor. Nevermore. Teda pokud mě nechcete po večerech doprovázet na záchod.

5. Populární a všemi milovaná postava, kterou ale nesnášíte.
Percy? Ten mi leze na nervy poměrně často (i když si to teda zlepšuje). Z filmů to je určitě Hans (Frozen), protože co narážím, tak ho všichni nenávidí, a z knih... asi Thomas z Legendy. Toho jsem si zamilovala a zatím jsem nenašla nikoho takového.

6. Populární autor, do jehož tvorby se jaksi nemůžete zamilovat.
Amanda Hocking. Ta je, myslím, dost známá. Četla jsem první díl Tryllů a teď čtu druhý a stále se nedokážu dostat do té fáze, kdy si řeknu: "Tak tohle je bomba!" Doufám, že si to vylepší, a když ne Trylly, tak aspoň Frostfire, na což se taky chystám.

7. Klišé (oblíbené prvky), které vám už lezou na nervy (např. milostné trojúhelníky).
Tak milostné trojúhelníky mi teda nevadí, o to horší, když se to rozjede v šestiúhelník :D Občas mi drásá nervy deprimovaná hrdinka z té nejnižší kasty a kluk božán-omg-hvězda všech. Jinak si nedokážu nic vybavit.

8. Populární série, u níž víš, že ji nebudeš číst, protože tě nezajímá ani neláká.
Nedávno bych řekla Hra o trůny, kvůli násilí, ale teď vím, že jednou se k tomu dostanu :D  Fifty Shades bych taky ráda jednou zkusila (haters everywhere! Adelle musí jít s davem!) Ale třeba Cormoran Strike. Detektivky moc nemusím a tímhle si mě Rowling zrovna nezískala. Zatím se na to nechystám.

9. Který seriál/film byl podle vás lepší než knižní předloha?
Hvězdy nám nepřály.
Nevím, možná, že kdybych si prvně přečetla knihu a až pak viděla film... ale ne. Bezkonkurenčně prostě Hvězdy. Knižní zpracování mě skoro nerozbrečelo, zatímco film tak příšerně hraje na city, že se rozbulíte už v polovině.

Nio, je to na tobě.
A jaké knihy máte neradi vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥