úterý 22. dubna 2014

RC recenze: Eldest | M, M a ještě jednou M!

Eldest (Odkaz dračích jezdců, #2)Počet stran: 656
Série: Odkaz Dračích jezdců, 2
Překlad: Olga Staníčková
Nakladatelství: Fragment, 2005/2012
Originální název: Eldest
Hodnocení Goodreads: 3.92 (z 21 040 hodnocení)
Anotace:
Šíří se temnota, přichází beznaděj, vládne zlo ...Pokračování fantasy bestselleru Eragon z pera Christophera Paoliniho opět dobývá svět! Eragon cestuje se Safirou do elfského města Ellesméry, aby podstoupil výcvik v kouzlení a boji, životně důležitých dovednostech Dračího jezdce. Ztrácí jistotu, neví komu může věřit a osud království, v němž temná ruka krále rdousí veškerý vzdor, leží i nadále právě v jeho rukou... 

Za mě rozhodně nejlepší díl Odkazu Dračích jezdců! Nejhezčí obálka, nejúžasnější děj a skvělé postavy. (Ty jsou sice po celé sérii, ale to je jedno.)


Vím, že většinou začínám hlavními hrdiny, ale tady mi to nedá, musím začít tím, kdo je prostě moje nejoblíbenější postava, a jak už asi většina z vás tuší, je to Murtagh. Nejen, že ho hraje úžasný herec, ale prostě zazářil v jasnějším světle než v jedničce. Sice je na straně zla, ale aspoň někde je! :)
Eragon i Safira jsou stále stejní, pořád je mám oba ráda. Jsem spokojená, že Christopher Paolini zvolil Safiru zrovna na modrou barvu, protože, jak asi víte, je moje nejoblíbenější :).
Kniha je vlastně rozdělená na kapitoly z pohledu Eragona a z pohledu Rorana. Upřímně, Eragonova bratrance stále nemám ráda, nevím, přijde mi takový nesympatický, zkrátka nic moc. Oproti tomu Eragona vyloženě žeru. (Ne tak moc jak Murtagha, ale jo.)

Nejskvělejší byl ten konec, totálně mi vyrazil dech... jak se tam Murtagh objevil, nechal Eragona žít a jen tak zničehonic prohlásil, že jsou bráchové! To mě dostalo. Morzan! Jsem absolutně unešená, co z toho Christopher dostal.
Co se mi na této sérii tak hrozně líbí? Nejen ten nápad, ale i zpracování. Miluju elfy, to vlastně odjakživa, a teď díky Christopherovi ještě víc.

Jo, objevila jsem novou funkci! :) Odteď u každé recenze hlasování čtenářů.
Free Rating Code


Za recenzní výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥