pondělí 21. dubna 2014

RC "recenze": Syn pekel | V moci démonů

 Syn pekel – V moci démonůPočet stran: 260
Série: Syn pekel, 2
Nakladatelství: Fragment, 2013
Hodnocení Goodreads: 3.20 (z 20 hodnocení)
Anotace:
Vydejme se do Velwetie, tajemné země obývané Temnovlky – nesmrtelnými bytostmi, ze kterých jde strach a lidé jsou pro ně pouhou kořistí.

Schyluje se k velké bitvě o moc a vlkodlak Neran a elfka Liadel se ocitají ve velkém nebezpečí. Liadel se chtějí zmocnit nejen démoni, aby získali zpět svou ztracenou sílu, ale také vůdkyně Temnovlků, aby ji využila pro svůj plán. Podaří se Neranovi uchránit milovanou elfku před temnými silami? Co budou muset obětovat pro to, aby mohli být spolu?

Hned na začátek musím říct, že druhý díl Syna pekel zklamal. Čekala jsem něco podobného jako byl první díl (ne-li něco lepšího), ale tady to bylo o ničem.

Neran. Pamatujete, jak jsem ho vychvalovala? Tak to o Neranovi v druhém dílu neplatí. Skoro vůbec jsem se nezasmála, vše bral tak... vážně!
A to nemluvím o Gerratovi. Ta minulost na začátku byla fajn, ale pak se choval tak hrozně a nevděčně! Já na jeho místě bych byla šťastná, že můj brácha skoro obětoval život pro mou záchranu, ale to Gerratt ne. -_-
Liadel. Ta šla, jen mě zarážely ty její proměny.
Aragen, konečně pořádná postava! Na tom konci se to mohlo vymyslet líp, ale části s ní jsem si opravdu užívala. Wenir mě taky dostal, ale mohl zůstat s Drel.


Upřímně doufám, že se ostatní Míšiny knihy budou odehrávat v duchu jedničky a ne dvojky.


Ale nebudu až tak zlá, párkrát to bylo dobrý. Jen když někoho zabiju, tak ať zázračně neobživne ;) Vím, že jsem jedničce dala čtyři hvězdičky, jen o jednu víc, ale na dvě to prostě není.


Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥