čtvrtek 24. dubna 2014

Recenze: Pandemonium | Julian vs. Alex

Pandemonium (Delirium, #2)Počet stran: 352
Série: Delirium, 2
Překlad: Romana Bičíková
Nakladatelství: CooBoo, 2012
Originální název: Pandemonium
Hodnocení Goodreads: 4.15 (z 104 543 hodnocení)
Anotace:
Pokračování dystopické trilogie Delirium o světě, kde je láska chorobou.

Po útěku se Lena ocitne v Divočině a musí se smířit s faktem, že vše, co doposud prožila, lidi, co znala – to všechno je už jen minulost a neexistuje žádné předtím. Připojuje se ke skupině Nežádoucích, kteří mají v úmyslu proniknout do světa „za plotem“, kde se zúčastní velké demonstrace. Tu uspořádal ABAD – Amerika bez amor deliria – organizace hlásající nevyhnutelnost léčby. Když se však Lena setká s Julianem, synem zakladatele ABADu, klukem, jenž zosobňuje všechny její hodnoty, ani netuší, že se jejich osudy zkříží víc, než by si kdy pomyslela.


Nevím, co jsem od knihy vlastně čekala. Možná víc, možná míň. Co mi tady hrozně moc chybí, tak humor, i když se párkrát zasměju, všechno se to bere hrozně vážně. Ale i tak, objevil se tu Julian a já mám obrovské dilema.



Opravdu, nekecám. Během knihy jsem si myslela, že mě nikdo nepřesvědčí, že budu mít Alexe pořád ráda. Pak se ukázal Julian a já začala pochybovat. A u konce? NEEEE! Teď jsem totálně mezi a opravdu nevím, jak to bude.
SPOILER (začerněte) - A jestli se na ni Alex naštve, že ho opustila, - nutno podotknout, že on to taky chtěl, aby to udělala - tak s tou trojkou vážně seknu - KONEC SPOILERU


Objevuje se tu spousta nových postav, které jsou v Divočině. Hodně mě mátlo, jak se kapitoly střídaly TEĎ a TEHDY - proč musela Lauren používat v obou kapitolách přítomný čas???!! To mi nešlo na mozek. Ona v minulosti mluví, jako by se to dělo teď. O_O No, to jsem opravdu nechápala.
S každou postavou z Divočiny se váže nějaký příběh, který se nám během knihy postupně odhalí. Takové akce miluju, to jako jo. <3 Například Raven. Dlouho jsem dumala, co s ní jako bude, až mi nakonec sama řekla svou story. (Tohle spojení se mi hrozně líbí, takže pokud na to budete dál narážet, víte proč). Ale ta scéna s Blue mě opravdu rozbrečela. Možná proto, že já jsem taky byla modrá.
Proč to není milostný čtyřúhelník, nebo proč Lauren trochu víc nerozvedla vztah Raven a Tacka?! Moje oblíbená postava, vždycky jsem se těšila na scény, kde se objevil on. Pěkně to oživoval, to fakt, a ten konec se mi nelíbil, jak se oba dohodli na zkoušku pro Lenu a on proti tomu měl námitky. Už jen díky tomu jsem na jeho straně. Raven je nesympatická, ale jinak v pohodě.



Sečteno, podtrženo - asi se mi to líbilo víc než Delirium. Fakt jsem zvědavá, co se vyklube z Rekviemu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥