čtvrtek 10. dubna 2014

Mini-recenze: Paranormálové | Nikdo není bez viny

Nikdo není bez viny (Paranormálové, #2)Počet stran: 352
Série: Paranormálové, 2
Překlad: Emílie Harantová
Nakladatelství: Fortuna Libri, 2012
Originální název: Supernaturally
Hodnocení Goodreads: 3.92 (z 21 040 hodnocení)
Anotace:
V dalším dílu Paranormálů se opět setkáváme s Evií, která bude tentokrát kromě svých obvyklých problémů s vílami, upíry a Mezinárodní agenturou pro zadržování paranormálů řešit i problémy, které trápí spoustu dívek jejího věku. Podaří se jí se svými problémy poprat? A jak skloubí lásku k vodouchovi, školu a práci s paranormály? Stojí za útoky na Evii víly? A proč se ve městě objevují stále noví paranormálové a pozorují ji? I když jsou její rodinou přátelé a MAZP, zjistí Evie něco o svých rodičích? To vše se dozvíte ve druhém dílu s podtitulem Nikdo není bez viny. 
Musím uznat, že tento díl se mi líbil o něco víc než první. Možná kvůli Jackovi (sice jsem na GR psala, že jej připisuju na seznam k těm nejlepším klukům, ale ke konci jsem ho zase vyškrtla, takže nic), a možná taky proto, že si to všichni (až na Evie) zlepšili. Hlavní hrdinka se trochu (víc) pohoršila, takže můžu jenom doufat, že trojka to vylepší ještě víc!


Evie - Evelyn - se opravdu zhoršila. Já nevím, to její chování mi přišlo jakýsi divný. Pořád - Lease je nesmrtelný, co budu dělat - Já jsem tak blbá, co mám dělat - Všichni okolo jsou divní a nikdo mi nevěří, ach já chuděra - a něco na ten styl. V jedničce byla lepší.
Kdežto všichni ostatní byli skvělí! :) Naprosto jsem si oblíbila Jacka. Byl úžasný, už jen kvůli němu se ke dvojce P. musíte dostat! U něj jsem se tlemila opravdu nahlas, až po mně mamka házela divné pohledy. Jo, až tak se mi to líbilo. U konce si to tedy Jackie trochu pokazil, ale pevně věřím, že ve trojce si to opět polepší.

Opravdu nevím, co víc bych měla říct, možná proto jsem se ke zveřejnění dokopala až teď :D. Takže to berte jako takovou mini-recenzi. Prostě můj krátký názor.

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! ♥