neděle 5. ledna 2014

Recenze: Tygrova stezka + gify

Tygrova stezka (The Tiger Saga, #2)Počet stran: 479
Série: Tygří sága, 2
Překlad: Karolina Medková
Nakladatelství: CooBoo, 2012
Originální název: Tiger´s Quest
Hodnocení Goodreads: 4.40 hvězdiček
Anotace:
Víra. Důvěra. Touha. Jak daleko byste zašli, abyste zachránili svou jedinou lásku?
Kelseyino poslední léto bylo šílené. Tak šílené, že by tomu nikdo nevěřil. Vedle toho, že musela bojovat s hordou zákeřných opic a putovat indickou džunglí, se zamilovala do Rena, tři sta let starého prince.Nové nebezpečí teď Kelsey přinutí, aby se vydala za dalším indickým dobrodružstvím s Renovým bratrem, záporákem Kishanem a nepravděpodobná dvojice si začne klást otázky ohledně svého skutečného osudu. A Renův život visí na vlásku stejně jako pravda v Kelseyině srdci.Tygrova stezka je strhující pokračování tygří ságy, v níž se trojice hlavních hrdinů dostane zase o krůček blíž k prolomení prastaré kletby, která je svazuje.

Dlouho, hrozně dlouho jsem váhala nad hodnocením. Tygrova stezka obsahovala pořád tu protivnou Kelsey, ale zase se tam odkrylo víc z povahy Kišana a celkově to bylo fajn. Co kecám, dokonce se mi to líbilo víc než první díl.


Kelsey se asi nezmění, ale nebudu jí křivdit, místy byla v pohodě. Jen trochu nechápu ty její myšlenkové pochody, jak pořád Ren tohle, Ren tamto, nemůžu to udělat a tak dál, blá blá blá. Kdo si tady ale získal mé srdce? Kišan. Bráška uvězněného Dhirena. Fakt nevím, proč se mu musí říkat Ren, vždyť Dhiren zní tak... indicky, pěkně po tygřím způsobu! :)




A ani nebudu tak hodná a řeknu (v tomto případě spíš napíšu...), co se mi na knize nelíbilo. Většinou to bylo zdlouhavé, když Kelsey s Kišanem hledali další věc, díky níž by mohli zlomit kletbu. (ááá, to zní tak hrozně!) A ta situace, kdy se Kišan přiznával, že by taky chtěl založit rodinu...! Myslela jsem, že umřu. To baby prostě musí mít modré oči, nikdy nepřestanu být team Ren, i po konci!

K tomu konci - docela milé a nemilé překvapení. Přece jen mám Kelsey aspoň trochu ráda, takže jsem opravdu uronila slzičku. (Ovšem fakt jen jednu.) A nechci být na Rena hnusná, ale arašídovou zmrzlinu bych si fakt nedala.

A nějak takhle si představuju postavy...
KELSEY
Rene, ty si mě nezasloužíš, ale já jsem bez tebe tááák smutná! Bez tebe nemá smysl žít!

REN
Já Kels zachráním, a opovaž se o tom pochybovat!

LOKEŠ
Co si o sobě myslíš, chlapečku?


PS: Když ségra viděla tyhle tři obrázky, její obličej vypadal asi takhle:

A můj tak vypadal vlastně taky, když jsem zjistila, co se ke konci stalo.


1 komentář:

  1. Ami - Nečetla jsem, ale vyadá to docela zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥