středa 1. ledna 2014

Recenze: Milion sluncí | Loď mezi hvězdami pokračuje

Milion sluncí (Across the Universe, #2)
Počet stran: 303
Série: Vesmír, 2
Překlad: Petr Eliáš
Nakladatelství: CooBoo, 2012
Originální název: A Million Suns
Hodnocení Goodreads: 4.09 (z 25 639 hodnocení)
Anotace:
Celé UNIVERSUM je jedna velká lež. Když se to jeho obyvatelé dozvěděli, rozpoutal se chaos.

Jsou to už tři měsíce, co Amy odpojili. Kam se podívá, všude stěny, už tři měsíce. Syn se ujal velení lodi a rozhodl se skoncovat s Phydusem a přestat svým lidem lhát. Jenže ani on nezná celou pravdu, a když spolu s Amy začínají zjišťovat, co všechno jim zatím zůstalo utajeno, je jasné, že před sebou mají dlouhou cestu, na níž si každý krok musí tvrdě vybojovat. Jak to bude dál s Lodí mezi hvězdami?


Pokračování úspěšné Lodi mezi hvězdami nezklamalo. Opět jsem u stránek nemohla dýchat a všechno jsem prožívala společně s Amy a Synem.
Ve dvojce série Vesmír jde celkově o přistání Universa, jestli půjde na Centauri, nebo nepůjde. (Psát tuto recenzi je hrozně složité, když ono tam všechno spoileruje!) Kromě ní je tam tedy důležitý Phydus, což je látka, která nutí obyvatele Universa poslouchat na slovo. Zrušit, nebo ponechat? Chaos, či pořádek?

Jak už jsem uvedla v předchozí recenzi, série Vesmír je založená i na detektivce, protože se vlastně pátrá po lidech, co vraždí a tak dál, a tak dál. Na detektivky jsem sice nikdy moc nebyla, ale Milion sluncí mě fakt bavilo. A abych řekla pravdu, víc než Loď mezi hvězdami.

 
Amy a Syn se prostě nemění, zůstávají pořád stejně skvělí. Líbí se mi na nich ta jejich odvážnost, sebevědomí a jak se do všeho pustí spolu. A to Synovo odhalení, ááá! On jich sice odhalil hodně, ale mám na mysli jedno konkrétní, však uvidíte ;)

Která scéna se mi líbila nejvíc? Jak se Syn dostal do Vesmíru, mimo Universum... to musel být pohled...

Sečteno, podtrženo; Milion sluncí je prostě super!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥