úterý 1. března 2016

Music of Adelle's Heart - březen 2016


Poslední dobou tu není nic jiného, než recenze... nebo vůbec nic. A na MoAH poslední dobou docela kašlu (asi jako na celý blog), protože poslední článek je ze srpna. SRPNA. To jsem ještě ani nebyla ten rozkošný prváček.
No nic, čas to napravit.



Původně jsem chtěla dát Inis Monu od Eluveitie, ale ta mi nešla vložit, pokud máte zájem o pořádný metal, rozhodně si ji najděte :) Tož, tohle je můj první song od Arakainů a můžu říct, že jsem se zamilovala :D

Jinak kdyby vás zajímalo, co se děje, když se zrovna nic neděje - jsem nemocná, takže se toho snažím přečíst, seč jde :D, čili se tu snad brzy objeví recenze na Čarodějnici a čaroděje od Jamese Pattersona. Četli jste to? Je to trochu jiný, než jsem čekala. Jinak do toho všeho pařím School of Dragons a pouštím si maraton OUaT, Shadowhunters a Miraculous Ladybug, nového seroše Disney Channelu a mou novou obsesí :D
A co hezkého čtete/sledujete/hrajete vy? :))

3 komentáře:

  1. Já se už podruhé snažím dostat přes Jsem roztříštěná. Poprvé jsem to odložila na neurčito asi 80 stran před koncem :D Vůbec si nemůžu zvyknout na Juliettino vyprávění... ale ty přeškrtnuté věty jsou super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moje srdcovka ♥ Jednička je prazvláštní, ale to kouzlo v sobě má, vydrž do dalších dílů, protože se to fakt skvěle rozjede :3

      Vymazat
  2. Pěkný výběr, i zmiňovaná Eluveitie :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥