pondělí 30. března 2015

Jmenuji se... (8)


Ano, po snad půl roce se opět hlásím s tímto meme! :D Autorkami jsou holky z MaKa. A tímto se velice omlouvám, že mi to tak trvalo, ale fakt jsem to úplně vypustila z hlavy :D

Minule (heh... to bylo dávno) to byla Katniss Everdeen, jak jste všichni uhodli :) Asi bych to mohla dát i těžší, že? :))
Dneska to bude lehké, aspoň co se týče poslední věty :)

Jsem neoblíbená, nebo si to alespoň myslím. Chodím na dívčí střední školu, kde je zázrak potkat kluka, mám dva mladší bratry, z toho jeden je gay. Neustále jsem sama se sebou, vyžívám se v opisování věcech, proč je to vtipný, a nevěřím na lásku. A ten kluk je mi ukradenej. Fakt.

Co na mě říká Adelle? No, jak ji popsat, abyste to neuhodli hned? :D A beztak myslím, že kdo to četl, už to ví... prostě jsem si ji asi neoblíbila jako ostatní postavy, které čišely hláškami ze současnosti.
Ještě jedna rada? Merlin. :D

Hm? :))

1 komentář:

  1. Knihu jsem nečetla, protože opravdu nevím, kdo to je, ale dost by mě to zajímalo. :) Takže napíšeš mi prosím knihu, z které je ta postava? Předem děkuji. ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥