středa 4. března 2015

Epic Reads Book TAG

Tento kouzelný tag jsem našla u Mati (again) a ono to prostě nejde je nevyplnit :D A jo, snažila jsem se na každou otázku dávat jinou odpověď (tzn. jiná kniha), ale, no... někdy to nevyšlo :D


1. Kdybys mohla pozvat jednoho autora a jednu fiktivní postavu na čaj, kdo by to byl a o čem byste si povídali?
Tak se budu držet toho, že chci na každou otázku jiného autora, a Tahereh si nechám na jindy. Pozvala bych Johna Greena, J. K. Rowling, Meagan Spooner a Sophii Jordan, protože pochybuju, že by nějaký z nich dorazil za mnou do ČR, a kdyby se naopak sešli všichni, to by bylo! Tolik inspirace na jednom místě! :D Ke každému bych určitě řekla nějakou výtku ke knize. Protože to se najde vždycky, že. Ale hlavně bych zkoumala jejich postupy při psaní... a jeden nikdy neví, třeba bych se něčemu přiučila :D
A co se týče postavy, určitě bych chtěla vidět Maxona. Je to princ, takže by pozvání odmítnout neměl, a čaje pije běžně, počítám. Navíc tím "elitním" stylem. S ním by to bylo něco :D

2. Pro kterou knihu si přeješ, aby autor/ka napsal/a prequel (to, co se dělo před knihou)?
Tuším, že Selekce prequel má, ale zajímavé by to bylo určitě u Ptačího zpěvu. Třeba z pohledu Badyána. I když mi nesedl, ráda bych viděla, co vedlo k jeho postavení.
Nebo Shatter Me! Warnerův život! Protože jsem úchylná na špatnou minulost!

3. Které postavy, které nejsou z jedné knihy (série), si myslíš, že by spolu tvořili dobrý pár?
Warner a já. I přesto, že nejsem v knize. (Načase to změnit.)
Myslím, že Leslie z Rudé jako rubín a Jace z Mortal Instruments by tvořili zajímavý pár. Oba dva mají správně prořízlé jazyky, neustále sypou hlášky... a tak... :D

4. Kdybys narazila na svého oblíbeného spisovatele v MHD, kdo by to byl a co bys mu řekla?
Jsem stydlín. A občas realista (občas). Nejdřív bych asi jen stála a zírala jako blbec, pak bych se ptala lidí okolo, jestli to, co vidím, tam opravdu je a nezačíná mi harašit, a pak bych se nějak donutila k němu přiběhnout a vyfotit se, podepsat si třeba i miniaturní papír, co bych zrovna měla po ruce.
A asi bych mohla zmínit, kdo to je, že? :D Nevím, kde by se vzala v MHD, ale určitě Tahereh Mafi!

5. Která kniha tě vtáhla do světa čtení?
102 dalmatinů. Jako malá jsem na nich byla závislá a mamka mi ji četla snad pětkrát denně, že i přesto, že mi byly tři, jsem ji uměla úplně nazpaměť. A dokonce jsem i věděla, ve kterých chvílích otáčet stránky. :D Takže to přisuzuju téhle.

6. Incendio! Tvoje knihovna právě začala hořet. Jakou zachráníš jako první?
Deletrius! 
Ha, a jste nahraní.
(Kouzlo z HP, znamená zmizení předmětu! Takže by se knihovně vůbec, ale vůbec nic nestalo.)
7. Ve kterém dystopickém světě bys chtěla žít, kdyby sis musela vybrat? Proč?
Budu se opakovat, ano, vím to. Sektor 45. Abych poznala Warnera. I toho idiota Adama. A kouzelného Kenjiho. A spolu s nimi bojovala proti Andersonovi. Abych se převtělila do Juliette.
Jej, těch důvodů by se našlo dost.

8. Která je nejepičtější kniha, kterou jsi kdy četla?
Jednoznačně Shatter Me! ♥


Tak, všimli jste si toho? Snad u všech je Shatter Me :DD
Nia mi sice říkala, že ji už důrazně nominovat nemusím, ale nejde jinak (:D) a pak si tento tag vyplňte, kdo chcete ;)

10 komentářů:

  1. Taky miluju Shatter me. :D A Warnera ještě víc. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super TAG a super odpovědi. Maxona bych možná pozvala taky ;-) rada bych tento TAG udělala na svem blogu, nevadi ti to? Napisu k tomu ze jsem ho nasla u tebe :-) ggeek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že mi to nevadí! Ráda si pak tvoje odpovědi přečtu :)

      Vymazat
  3. tý jo... asi bych také pozvala Johna Greena :D ale jinak.. hm ještě bych pozvala Jeaniene Frost... ale jinak nevím :D a kdyby mi začala hořet knihovna, asi bych jen vyděšeně přihlížela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Jeaniene jsem ještě nic nečetla, ačkoli se na to vážně chystám, takže až přečtu, uvidíme :D
      A to nesmíš, jenom přihlížet! Jak k tomu ty knihy přijdou? :D

      Vymazat
  4. Maxonem bych taky doma uvítala.. a jak píšeš, neměl by nás odmítnout! :D Ptačí zpěv by si něco takového rozhodně zasloužilo a vůbec by mi to nevadilo, právě naopak.. ráda bych se dozvěděla více informací, co bylo předtím.. :) Warner a já - tos mě dostala :D Skvělý tag! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi říkej, že o mé obsesi s Warnerem slyšíš poprvé :D Vždyť já mám po něm i jméno na Facebooku :D
      Určitě ho taky vyplň, jsem zvědavá :D

      Vymazat
  5. Určitě bych byla ráda, kdybych se mohla setkat s Maxonem, Greenem a J.K. Rowling. Shatter Me jsem ještě nečetla a jak vidím, dělám chybu, protože si ji tu hodně vychvaluješ :D Pobavilo mě kouzlo na zmizení knihovny, je to vážně mnohem lepší než si vybrat jenom jednu knihu! :D Moc hezký tag! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé odpovědi :D Z tvého podání usuzuji, že bych si Shatter Me měla přečíst :D. Jinak Maxon je podle mě dobrá volba na schůzku :D a kouzlo na zmizení knihovny taky stálo za to :D
    Moc pěkný tag :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥