úterý 5. června 2018

Call it what you want - květen 2018


Druhý měsíc v řadě, překonám svůj rekord? :D Květnové Call it what you want.

O co jde? Shrnout všechny knihy, které jsem v daném měsíci přečetla, a ohodnotit je velmi jednoduše - gifem, ať už jde o pocity po nebo během čtení.



1. Sebastien de Castell - Divotvůrce
Divotvůrce (Divotvůrce, #1)            Výsledek obrázku pro that's cute gif

2. Sarah J. Maas - Královna stínů
Královna stínů (Skleněný trůn, #4)            Výsledek obrázku pro bitch gif

3. André Aciman - Call Me By Your Name
Call Me by Your Name            Výsledek obrázku pro not bad gif

4. Becky Albertalli - Podělaným navrch
Podělaným navrch            Související obrázek

A co jste za květen přečetli vy? :)

6 komentářů:

  1. Takhle jsem se přesně cítila u čtení Královny stínů! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla květen hodně slabý, ale teď to hodlám napravit. :) Vždycky mě pobaví, jak trefné gify vybereš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je času ještě dost :) Děkuju, to jsem ráda :D

      Vymazat
  3. Divotvůrce a Královnu stínů jsem četla a musím říct, že ty reakce fakt sedí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥