středa 14. ledna 2015

RC recenze: Indigové kouzlo | Je váš život jedna velká lež?

Pokrevní pouta 3: Indigové kouzloPočet stran: 329
Série: Pokrevní pouta, 3
Překlad: Katrin Mekki
Nakladatelství: Domino, 2013
Originální název: The Indigo Spell
Hodnocení Goodreads: 4.46 (z 49 545 hodnocení)
Anotace:
Povinnost je jedna věc. A láska druhá. Co když ale jdou proti sobě?

Mladá alchymistka Sydney chrání královninu sestru Jill před zabijáky a spolu s ostatními přáteli v utajení studuje na elitní škole v Palm Springs.Není to ale zdaleka vše, čím se její mysl zaobírá: nedokáže v sobě potlačit city k Adrianovi. Ví sice, že je naprosto nepřípustné, aby jakožto člověk chodila s vampýrem, ale copak si může v něčem takovém poručit?Zároveň Sydney pátrá po zběhlém alchymistovi Marcusi Finchovi, který zřejmě střeží veliké tajemství indigového kouzla. A možná má i informace o tom, že alchymisté Sydney celý život lhali a jen ji využívali...


Po ukončení druhého dílu Pokrevních pout, spin-offu k Vampýrské Akademii, mi bylo jasné, že nebudu klidná, dokud nedočtu Indigové kouzlo.
A co si myslím teď? To samé, jen se IK prohodilo za Ohnivé srdce.



Alchymistka Sydney se nadále potýká s problémy s alchymisty a svým odporem ke všemu nadpřirozenu. Přes celých těch 300 stránek jsem si ji vcelku oblíbila. Teda jako jo, pořád byla protivná a místy jsem ji chtěla pořádně proplesknout, ale konečně jsem se sní jakž takž sžila.
Zato s Adrianem žádné problémy nemám. Já chci taky Alpha Yam Ergo tričko! Tahle postava je prostě BEST a neexistuje minutka, kdy bych nad ním pochybovala. Ale to už se asi opakuju, co?
Jediná postava, která mi tady snad trochu vadila, je asi profesorka Terwilligerová, ale to jen místy, takže s ní, Jill, Eddiem (♥), Angeline (:D), Treyem i ostatními nemám žádný problém..

Děj se tu ovšem netočí jenom kolem Sydneyna hlídání Jilliny bezpečnosti. Jde taky o magii, kterou ji nutí profesorka Terwilligerová, a taky o záhadném indigovém tetování... opravdu, nečekaná odhalení na každém kroku a vždycky se ukázalo něco, na co jsem ani nepomyslela. A Marcus byl drsnej.

Richelle Mead opět dokázala, že má plné právo na post mé nejoblíbenější autorky. Její styl psaní je prostě čtivý, má to spád a neustále se tam něco děje. I na pozadí. A miluju tu její schopnost udělat každou postavu důležitou. I když je tam někdo vedlejší, nakonec se ukáže jako docela podstatná postavička. A tady mě čekalo spousta překvapení.

Po přečtení této knihy jsem si víc než stoprocentně jistá, že ty postavy mají reálný základ. Prostě nejde napsat o takových lidech, aniž byste je neznali.

Knihu bych přečetla jedním dechem, ale znáte to... škola... a zubní... :D Myslím, že vám to je jasné i z minulých recenzí, ale důrazně tuto knihu doporučuji. I těm, co nečetli Vampýrskou Akademii, protože Adrian je Adrian.

Za recenzní ebook děkuji Knihy iDnes.
Ebook si můžete zakoupit zde.

2 komentáře:

  1. Já si chci tu sérii přečíst, ale stále se nemám k tomu si ji koupit :D Snad co nejdřív a jinak hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. O vánocích jsem dočetla Stříbrné stíny, které jsou taky naprosto boží. :-D A máš pravdu, Adrian je prostě Adrian. :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥