neděle 16. února 2014

Recenze: Destroy Me | Love you, Warner!

Destroy Me (Shatter Me, #1.5)Počet stran: 109
Série: Shatter Me (Roztříštění), 1.5
Nakladatelství: Harper, 2012
Hodnocení Goodreads: 4.28 (z 13 642 hodnocení)
Anotace:
Perfect for the fans of Shatter Me who are desperately awaiting the release of Unravel Me, this novella-length digital original will bridge the gap between these two novels from the perspective of the villain we all love to hate, Warner, the ruthless leader of Sector 45.
In Tahereh Mafi’s Shatter Me, Juliette escaped from The Reestablishment by seducing Warner—and then putting a bullet in his shoulder. But as she’ll learn in Destroy Me, Warner is not that easy to get rid of. . .
Back at the base and recovering from his near-fatal wound, Warner must do everything in his power to keep his soldiers in check and suppress any mention of a rebellion in the sector. Still as obsessed with Juliette as ever, his first priority is to find her, bring her back, and dispose of Adam and Kenji, the two traitors who helped her escape. But when Warner’s father, The Supreme Commander of The Reestablishment, arrives to correct his son’s mistakes, it’s clear that he has much different plans for Juliette. Plans Warner simply cannot allow.
Set after Shatter Me and before its forthcoming sequel, Unravel Me, Destroy Me is a novella told from the perspective of Warner, the ruthless leader of Sector 45.


Love is a heartless bastard.

Původně jsem se této novely trošku obávala, protože hodně lidí si stěžovalo, že to úplně pokazilo celého zlomyslného Warnera. Já jsem ale spokojená s tím, co se z něj vyklubalo...

Bylo trochu zvláštní všechno vidět z Warnerovy hlavy. Ale opravdu už mi styl psaní Tahereh Mafi chyběl. Mám ho zkrátka ráda. A to ukončení...! Ještě že mám Zlomenou za sebou. Paráda. Nemůžu se dočkat na Ignite Me a upřímně doufám, že Juliette skončí s Warnerem.

Náš úhlavní debílek Addie/Adam se v této novele vůbec nevyskytoval - a mně to náramně vyhovovalo. Maximálně se o něm prohodilo pár slov, že uprchl s Juliette, a tadá! Byl od něj svatý pokoj! Čím víc prostoru pro Warnera, tím líp.
Juliettiny zápisky v deníčku... no prostě depresivní holka, co je hrozně dlouho zavřená. Pořád mi vrtá hlavou, proč tam ten zápisník nechala.
Potvrdilo se to, co ve Zlomené - Warnerův otec je naprostý idiot. Který člověk nemá rád své dítě? Jednoduchá odpověď - velitel Anderson. Nenávidím ho, vskutku ne.
Warnerův humor navíc nikdy neomrzí, sice jde o takzvaný "vážný" humor, kdy se člověk asi nemá smát, protože to hlavní hrdina myslí zatraceně vážně, ale mně to nedalo. Ke konci už to bylo teda spíš o lásce a ne o vtipu, ale začátek... :D

Prvních pár kapitol šlo hladce, pak jsem se trochu sekala a najednou jsem to celé přečetla - konec. Teď tak přemýšlím, jestli si nemám k narozeninám nakonec místo Angelfire objednat Unite Me, když už to konečně vyšlo... že bych to měla v papírové podobě... a možná to udělám.
Jen je škoda, že obálka Fracture Me se povedla o trochu víc než tady... Adam si to ani nezaslouží... prostě team Warner, co naplat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥