středa 5. února 2014

Mini-recenze: Outsider | Dlouho očekávaná kniha nezklamala!

Outsider (Tommy & Tara, #1)Počet stran: 212
Série: Tommy a Tara, 1
Nakladatelství: nevydáno
Hodnocení Goodreads: 4.50 (6 hodnocení)
Anotace:
Jeden student.
Jedna mladičká učitelka.
Jeden krutý otec.
Jedna zakázaná láska.

Thomas Hutchins žije bez matky po boku násilnického otce, se kterým se neustále stěhuje. Nemá tak žádné přátele a jedinou útěchou je mu to, že se po skončení školy osamostatní a nějakým způsobem začne znovu žít. To by mu však na nové škole nesměla do cesty přijít půvabná učitelka Tara Jordan, která splňuje všechny jeho představy. Thomas se pouští do zakázané hry a je natolik posedlý myšlenkami o ní, že přehlíží drobná tajemství, které Taru zahalují. A malá tajemství jak známo vedou k jedné velké pravdě.

Prvotina Nikki Finn se opravdu povedla. Upřímně jsem se na ni fakt těšila, a proto jsem byla tak nadšená, když jsem se dostala mezi první pětici, kteří Outsidera dostali na opravu chyb a tak.
Kdyby Tommy existoval, vím, koho bych okamžitě chtěla.
Thomas Hutchinson (ale fakt se mi víc líbí Tommy), náš hlavní hrdina. Jak neustále opakuju, autorky, které píší z klučičího pohledu, u mě mají jednu hvězdičku zaručenou, když se to povede (tak přemýšlím, možná jsem tomu měla dát pět...). A Tommy byl báječný. Dýchala jsem s ním v každé situaci a když mluvil s Tarou, tak nějak jsem mu držela palce, ať to vyjde...
Tara Jordan, druhá hlavní postava a Tommyho mladičká učitelka. Nevím, jak ji popsat, ale fakt mi přišla taková moc dospělá. Ale nedivím se, že se Tommymu zalíbila :)

A ten zlý, podlý, krutý a nevím co ještě Thomasův otec, toho bych okamžitě na místě zabila! Jo, nenávidím ho. A nic mě nepřiměje, abych ho měla ráda.

Tak nějak nevím, co říct dál, takže to berte jako mini-recenzi a prostě vychvalování Nikkiny knihy. ;)
A jestli chcete, můžete se mrknout na autorčin web.

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! ♥