neděle 1. října 2017

Deset knižních dní | Devět plánovaných knih

Druhá neděle je tu a s ní čas na dalších Deset knižních dní. Tentokrát s devíti plánovanými knihami. Projekt z dílny Vysvobozené. :)



Vybrat deset skvělých knih pro mě bylo těžké, tak jsem si říkala, že s devíti, co se chystám číst, to bude jednodušší. No jo. Ale vyberte jich tentokrát jenom devět. :D

Políbená ledem (Kroniky Kaninu, #2)Políbená ledem

Tak jsem jako svoje number one dala dvojku Kronik Kaninů. S autorkou už mám zkušenosti po Tryllech a Kaninové na mě zapůsobili daleko víc. Hlavně Konstantin. Kvůli němu to vlastně celé čtu :D Takže sice právě vyšel třetí díl, ale já se ještě nedostala ani k tomu druhému, čili ano, na Vánoce si píšu rovnou o oba. Jsem zvědavá, co si autorka nachystala.

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Sirotčinec slečny Peregrinové, #1)Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

Jo, tak na to se taky chystám věčnost. Chtěla jsem to číst, ještě než to bylo tak populární, ale ono ejhle, typická Adelle. Ségra je z filmu docela nadšená, a i když jsem na to jinak neslyšela kdovíjak kladné ohlasy... do Sirotčince mě prostě všichni tlačí, takže jednou to snad bude. :D

Láska v prachu hvězdLáska v prachu hvězd

No jo, mám ji zrovna vedle sebe. Do to-read jsem si to dala v originále, absolutně netušíc, že to kdy vyjde (a pak i vyšlo) česky, takže když jsem si to přitáhla po Yoli akci domů, byla jsem docela překvapená. Vlastně to byla hodně náhodná koupě, protože jsem šla pro Tíhu vesmíru a nevěděla jsem, co k tomu :D Anotace se mi vcelku líbila, tak jsem zvědavá.

Plamen v temnotě (Jiskra v popelu, #2)Plamen v temnotě

Takhle - určitě to chci číst. Ale taky se mi nechce. :D Protože Jiskra v popelu byla naprosto FAMÓZNÍ a bojím se, aby mi to nezkazilo dojem. :D Doufám, že to je stejně dobré jako jednička, protože z té jsem byla vážně unešená.

Krvavé ostří (Skleněný trůn, #0.1-0.5)Krvavé ostří

Ostatně jakoukoli Celaenu. Skončila jsem třetím dílem, mám ještě co dohánět. Nejhorší je, že se mi do toho prvotně moc nechce, ale jak se začtu, akutně potřebuju mít po ruce další díly :D A tuhle už mám doma, tak snad se mi to do konce roku ještě povede.

Restore Me (Shatter Me, #4)Restore Me

Nutnost. Shatter Me byla tak dokonalá série, že ji pořád doporučuju, kde můžu, a najednou bum - ona se ještě jednou tolikrát prodlouží? No, kdo by si stěžoval? :D Jen doufám, že mi hned nezpůsobí nějaký heartbreak, protože jsem byla fakt spokojená s tím, jak to skončilo.

DivotvůrceDivotvůrce

Znáte to, když absolutně netušíte, o čem ta kniha má vlastně být, ale zalíbí se vám obálka a název, tak to prostě hodíte do to-read? Tak to asi bylo u Divotvůrce. Šepotání mě trochu naladilo na Alenčinu vlnu, že jsem tady ani neváhala. A je to trochu větší bichle, než jsem myslela, ale o to lepší. Doufám, že je hlavní hrdina tak boží jak Morfeus.

Prastarý meč (Magnus Chase a bohové Ásgardu, #1)Magnus Chase

Sice jsem se s Bohy Olympu mírně sekla, ale komu to vadí? :D Asgard miluju už od Marvelu, takže na tohle se pěkně těším.

Řekni vlkům, že jsem domaŘekni vlkům, že jsem doma

A na závěr kniha, kterou už asi taky četli všichni... slyšela jsem na to spoustu kladných ohlasů, tak doufám, že budu jedním z nich.


Které z nich jste už četli? Mám se na co těšit? :)

4 komentáře:

  1. Žádnou z knih jsem zatím nečetla, ale hned několik z nich mám taky na seznamu... :) snad se k nim brzy dostaneme. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nedávno poslouchala Sirotčinec jako audioknihu a je to fakt dobrý, moc doporučuji. Jen ty další díly nevím nevím, o čem vlastně budou, moc se mi to nezdá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, konečně bych mohla nějakou audioknihu :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! ♥