pátek 16. října 2015

Narozeninové blogtour | Otázky na spisovatele


Do blogových narozenin jsem zapojila i autory. Obeslala jsem jich asi sto (možná i dvě stě, kdo ví), holt mi do tohoto data odpověděly jen tři autorky. Pokud mi v mailu přistane další odpověď po zveřejnění článku, rozhodně sem hodím edit a na facebooku se všechno dozvíte :)

Maťa nedávno pořádala takové blogtour - položili jste jednu otázku více autorům. Já se taky chtěla zapojit, ale autoři neodpovídali. Tentokrát jsem jich tedy obeslala víc - a hleďme, aspoň něco.

Moje otázka zněla:

Naučili jste se někdy něco od svých postav?

A kdo mi odpověděl?


Lauren Oliver (autorka Deliria, Chvíle před koncem, Paniky a Mizejících dívek)
„To je zajímavá otázka, nikdo se mě na to ještě nezeptal. Ano, určitě. Myslím, že důvodem je moje záliba v psaní v první osobě. Využívám svoje vlastní zkušenosti pro chování postav a pak jsem vlastně schopnější vidět věci v pravém světle, tak, jak mají být, jak postavy vyrůstají a vypadají mnohem jasněji."
Ruta Sepetys (autorka V šedých tónech a Potrhaných křídel)
„Postavy, jež jsem vytvořila, mě naučily, že když věříte a těžce pracujete, všechno je možné. Všechno nejlepší AWOBU k druhým narozeninám!"

Gail Carriger (autorka Etikety a špionáže)
„Z vytváření Sofronie jsem se naučila, že si pamatuju svou střední školu mnohem lépe a jasněji, než bych si kdy pomyslela. Je to překvapivě snadné, vracet se 20 let zpět. Buď to, nebo jsem nikdy úplně nevyrostla."

Překlad je můj, takže jestli je tam něco kostrbatého, předem se omlouvám :D
Zítra se můžete těšit na soutěž :)

1 komentář:

  1. Wau, asi bych nemela tu odvahu..a anglictinu :D. Ja se od postav v knihach naucila hodne:) a nekterym dost zavidim :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥