sobota 27. září 2014

Velké podzimní blog-tour: Rozhovor s Martinou Kastlovou (6)

Chystá se

Tentokrát vám přináším rozhovor se spisovatelkou Martinou Kastlovou, kterou můžete znáš především jako Máju z Fantasy MaKa. Mája před nedávnem vydala e-knihu Střípky minulosti (né, nechci se chlubit, ale jsem autorem obálky! :D) a koupit si ji můžete zde.

1) Otázka pro každého spisovatele... kde jsi přišla k inspiraci?
Skoro všude. U sebe doma, v práci, ale ze všeho asi nejvíc v osttních příbězích, které tak ráda čtu. Do knihy se snažím dát to, co se mi v jiných líbí a naopak vynechat to, nad čím sama kroutím hlavou.

2) Odkdy píšeš, popř. co tě k tomu dostalo?
Píšu si skoro od malička. Nejdřív na základce básničky. Jedna se mi obzvlášť povedla. Byla o mém dědečkovi a i když si ji už nepamatuji, byla jsem na ní hrdá. Každopádně knížky píšu od roku 2012.

3) Píšeš zrovna něco?
Ano píšu. Je to má třetí kniha a poprvé vynechám prvky fantasy. Docela se na to těším, protože to je kniha převážně z mého života a ten nikdy nebyl lehký. Vzpomínky na dětství mám sice pěkné, ale hned je nahradí ty strašné a přesně to se snažím dát do svého příběhu. Bohužel času už je málo a nevím kdy knihu dokončím.

4) Co kromě psaní děláš (vyjma čtení)?
Psaní si mi vyřadila i čtení? No pak nedělám nic jiného. Ne, dělám si legraci samozřejmě. Jak jistě víš, máme s mou kamarádkou blog a ten nám vyjma čtení zabere nejvíce času. A jako další miluji společnost, takže se ve volných chvilkách snažím být mezi lidmi a svými přáteli. Ať u nás na kávě, nebo večer někde v hospůdce. A samozřejmě jsem také pracující matka, takže můj čas je vážně vzácný a já se snažím to vše spravedlivě rozdělit, bohužel ne vždy to vyjde tak, jak si představuji.

5) Co vzkážeš začínajícím autorům?
Přeji jim mnoho trpělivosti, hodně úspěchů a čistou mysl. Zkrátka jen to dobré.

Máje děkuju za rozhovor :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥