úterý 20. května 2014

Jmenuji se... (3)

Tento projekt vznikl na blogu MaKa. V předchozím článku jste se všichni shodli, že postavou byla Juliette z Roztříštěné. Pro teď jsem se rozhodla dát něco extra jednoduchého. Jestli tohle nedáte, jste knižní paka.
Jsem docela oblíbená postava. Mám blond vlasy a někteří o tom prohlašují, že je mám nagelované. Jsem jedináček a dělám čest svému jménu. Neustále jsem v obklopení svých dvou kamarádů a baví mě provokovat ostatní. Nenávidím, když mě ze středu pozornosti někdo vyšoupne. Moji rodiče mají (vlastně, vzhledem ke konci série spíš měli) práci u velice vlivného muže, kde jsem nějakou dobu působil i já.

Co na mě říká Adelle: Místy mě opravdu vytáčel a možná bych mu dala trochu hezčího herce, ale jinak nemám nic proti. Bez něj by to nešlo! (A ty fanfikce s ním a hlavní postavou série to zabíjí :D)

Tak ke komu se přidáváte? Ke knižním pakům, nebo k těm druhým? (Jestli k pakům, smekám. Jste originální, že jste o něm ještě neslyšeli.)

4 komentáře:

  1. Ehm, sakra! Zezačátku jsem myslela, že je to Day, ale potom ne! Potom mě napadl Eragon, ale to taky ne!
    Už si to čtu druhý den a nevím! Kdybych si na někoho vzpomněla, napíšu!

    OdpovědětVymazat
  2. HA! Co Jace z Města z kostí!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jááj, napadl mě Adrian z VA, ale nakonec jsem ho zavrhla, nebývá s přáteli... Nevím, netuším...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥