pátek 16. března 2018

Wingardium Levolosa, trailer k druhým Fantastickým zvířatům je na světě

Výsledek obrázku pro fantastic beasts and where to find them 2

Ano, ano, říkám to špatně, je to leviósa... když v hodině chemie uslyšíte "levolosa" a všichni se strašně diví, že se začnete smát.
Určitě jste již jako praví i nepraví Potterheadi postřehli tu novinku - byl vypuštěn trailer k druhému dílu Fantastických zvířat. Sotva jsem to zjistila, celá natěšená jsem udělala nálet na YouTube a pustila si ho asi třikrát za sebou. Kdysi jsem tu hodnotila Shadowhunters a srovnávala to s knihou, tak jsem si řekla, proč to neudělat i tady? Vím, že to nemá předlohu, ale víte co.

Pakliže jste ještě neměli tu čest či jste tuto velkolepou událost nějak zaspali, zde je trailer:


Jedním z největších lákadel je rozhodně Jude Law v roli Brumbála. Už když jsem poprvé četla, že ho má hrát, byla jsem doslova štěstím bez sebe. Law je skvělý herec, kterého ve filmech vidím opravdu ráda, a když jsem ho viděla jako Brumbála... jo, i z traileru jsem spokojená. Kamarádka prohlásila, že má až příliš americký přízvuk, ale to já jaksi nedokážu posoudit. Na mě Brumbál působí dobře, za něj rozhodně palec nahoru. A když už je řeč o bradavickém profesorovi, bylo by super, kdyby trochu rozvinuli i jeho život a zaměřili se na jeho sourozence.
Pak je tu Newt/Mlok k zulíbání, jak můžete vidět ty dvě sekundy z epické čarovací scény, nemůžu se dočkat! Newt je skvělá postava, tak jsem zvědavá, co ze své mrzimorské duše odhalí tady.
A samozřejmě k názvu, spousta dalších nových fantastických zvířat! V traileru to tedy jen proletí pár záběry, ale i tak si myslím, že se máme na co těšit. Doufám, že v plánované pentalogii (tuším) ukáží všechny ty tvorečky, se kterými nás Newt seznámil ve svojí učebnici.
Když už jsem u názvu, samotný Grindelwald... doprčic pořádně doufám, že tam bude ohromné jiskření mezi ním a Brumbálem, protože nevěřím, že minimálně to tam nebylo! :D Kdesi jsem ale slyšela, že Rowling odmítá cokoli s Brumbálovými vztahy pustit do filmů, což tedy doufám, že není pravda, protože... to by mě fakt mrzelo.
Mimochodem, všimli jste si, že Grindelwald si na parádu drží bezovou hůlku? (Ta vedle Queenie.)

Související obrázek

To bude ještě sranda...
(A Johnny Depp s tím okem jak Marilyn Manson taky není k zahození, co?)

Dle traileru to také vypadá na další lapálie s Jacobem Kowalskim, čili by se mu podle všeho měla vrátit paměť. Za což jsem tedy ráda asi nejvíc, tahle postava je mimo Newta definitivně nejlepší.


O co přijdeme?
O Hroby... ale teď jsem četla, že se Colin Farrell tak úplně neztrácí. Tak to jsem teda zvědavá.

Ale o co rozhodně nepřijdeme, je vynikající soundtrack. Taky vám vždycky naskočí husina, jakmile zazní ty dva tóny?
Sama tedy věřím, že to bude stejný skvost jako první díl, a doufám, že se pak scénář taky objeví v té boží knižní podobě. A že tam znovu bude tolik dvojsmyslů, muhehe. A když už jsem u těch osobních choutek, taky bych moc ráda Newtova bratra. Aspoň v jednom díle.

Výsledek obrázku pro fantastic beasts and where to find them 2

Tak co, jste taky tak natěšení? Hodí se vám Law na Brumbála? Nebo už dvojce zase tolik nevěříte? :)

2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek :) Já se ohromně těším na mladého Brumbála, věřím že to bude ještě lepší, než první díl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥