pátek 1. ledna 2016

Co dal rok 2015 a co bude dál?


Hola hoj! Původně jsem tento článek chtěla napsat už včera, holt jsem se k tomu nedostala, líná prokrastinátorka. No nic, v tomto článku tedy shrnu loňský rok, který se velmi vydařil, a nějak si udělám takové to "předsevzetí" :)


Co se stalo v roce 2015?

Uvedu to těmi životními akcemi, než se vhrnu na knihy. Přece jen jste chtěli, ať taky občas napíšu něco o sobě, tak tady to je.
  • Dostala jsem se na vysněnou střední školu, na největší gympl v republice a jsem na to patřičně hrdá, i za to umístění v přijímačkách. Nástup byl boží a i když si neustále stěžuju na dojíždění, věřte, že do té školy chodím ráda.
  • Čímž si tedy nahrávám i na to, že jsem dala přijímačky. 25.
  • A teď tak nějak nemůžu přijít na nic moc důležitého, co by se vyrovnalo výše zmíněným :D
  • Ale ano, uspořádala jsem besedu! Jo, přesně tak. Pro jednou jsem byla hvězda. :D
Pojďme přejít na rok v knihách.
Goodreads letos (možná i loni, přeci jen Adelle zaspí všechno) udělalo moc krásné shrnutí, které jsem naprintovala níže. No řekněte, není to kouzelné? Pěkně jsem si zjistila, že lidi stále nejvíc čtou Harryho Pottera. Surprise, moth...ne, radši nic. Kdybyste se chtěli podívat i na knihy, které šly letos tu cestu se mnou, odkaz je zde. (Obrázky jsou printnuté trochu divně, odpusťte mi to.)



Navázala jsem dalších pár úžasných spoluprací, jichž si velice cením ♥
Poznala jsem spoustu dalších úžasných bloggerů a čtenářů, se kterými se snad jednou taky potkám ♥
A samozřejmě načetla tolik knih od nových autorů, do jejichž tvorby se znovu ráda pustím! ♥

Co nás čeká v roce 2016?

Především chci změnit design. Dost z vás mi v dotazníku sdělilo, že by to chtělo změnu. Podle mě taky, jen musím sebrat odvahu a vrhnout se na to. Čili blog na nějakou dobu vypnu, ale nebojte se, déle než dva týdny to rozhodně nebude. Beztak si myslím, že během jednoho dne to bude, ale nezaručuju. Chci, aby to jakž takž vypadalo. Samozřejmě vám všem předem oznámím. :)

Hned jako první si ode mě nejspíš přečtete recenzi na knihu Líbali jsme se, která byla perfektní. Ještě jsem ji stihla loni, recenzi jaksi ne. Nevadí. A taky Rudou královnu, kterou zrovna čtu. A nějaký tag, aby to tu netlelo jen recenzemi. :) Jeden mám v konceptech, tak uvidíme.

A jasně si vybírám 60 knih do další výzvy. Tentokrát to nebude článek, najdete ji nahoře v liště. :)

Blog oslaví třetí narozeniny! Ten čas letí neuvěřitelně rychle!

Nebudu to nějak rozepisovat, stejně to ještě třikrát změním. Kdo ví, co nás letos čeká, že. Dovolte mi tedy popřát vám co nejvíc štěstí do roku 2016, ať vás vždy provází štěstěna a vaše tužby neskončí nenaplněné! Svět prostě JE továrna na splněná přání, jen musíte vědět, kde hledat. :)


A jaký byl váš knižní rok 2015? Přečetli jste toho víc než pouhou 60? A co chystáte na letošek? :)

2 komentáře:

  1. Líbali jsme se jsem přečetla dneska a je to nádhera! Krásnější knížku jsem dlouho nečetla :) Rudou královnu mám už taky, recenze bude zítra. Jinak jsem si taktéž dala za úkol přečíst 60 knih, tak snad to zvládneme ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já toho loni přečetla ještě mín než v minulých letech.. on byl taky minulý rok podstatne narocnejsi. Každopádně já skončila u 55 knih ..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥