středa 29. dubna 2015

Bout of Books 13

Bout of Books

Tak jsem se rozhodla, že se zapojím do dalšího knižního maratonu. Tohle pro mě bude taková premiéra (a doufám, že ne derniéra :P), protože BOB je celosvětové. A jsem zvědavá :)


Vím, že to funguje už delší dobu, ale nikdy jsem neměla odvahu a patrně ani čas na to se zapojit. Tentokrát jsem si prostě řekla DOST a jdu do toho. Květen sice není nejlepší, protože máme na starosti celé školní představení čítající 26 tříd, co se musí vlézt do dvou hodin, takže to bude fakt porod, a navíc věřím tomu, že budeme spěchat z uzavíráním známek (jeden předmět už máme ohlášený, další očekávám co nejdřív :DD), takže uvidím, no :D

Maraton probíhá od 11. do 17. května 2015. Celý krásný týden. Takže co nestihnu v týdnu, doplním o víkendu. Snad. :D

Co plánuju číst?
Budu happy, když stihnu jednu knihu vůbec. :D Proto toho není moc :)

  • Jaime Reed - Polibek z temnot
  • Amanda Hocking - Rozpolcení
  • Kiera Cass - Elita

3 komentáře:

  1. Já doufám, že bude nějaký maraton o prázdninách, protože přes školní rok to prostě nedávám. Každý den končím ve čtyři a pak chodím ještě do práce, takže na čtení mám čas fakt jen večer. A to čtu i bez maratonu, takže kdybych se zapojila, dopadla bych stejně, jako kdybych se nezapojila :D Tak snad něco o prázdninách.
    Držím palce, ať stihneš přečíst všechno, co budeš chtít ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BOB se plánuje na nějaký ten týden v srpnu, takže to určitě stihneš ;)
      Díky :)

      Vymazat
    2. BOB se plánuje na nějaký ten týden v srpnu, takže to určitě stihneš ;)
      Díky :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! ♥