středa 2. září 2015

24hodinový Read-a-thon potřetí | Moje výsledky


Potřetí jsem se účastnila 24hodinového Read-a-thonu. Tentokrát asi s nejmenším počtem, ale ano. :)


Největší problém byl v tom, že datum opět padlo na narozeninovou oslavu. (I mého svátku, kdyby to někoho zajímalo. :D) Logika, když si vemete tablet, je to všem jedno, ale jakmile čtete, začnou kecy typu "ty zase čteš?" Proto. Na oslavách knihu neberu do ruky.
Navíc jsem měla dost práce s dortem apod. a abyste si nemysleli, že jsem tak pracovitá, tak vážně ne, jsem lenoch línej :D Ale ke čtení jsem se přeci jen dostala.


A jak vidíte, četla jsem Girl Online. Dočetla jsem ji celou někde od 120 strany. Takže ano, nakonec jsem spokojená. Znáte ten pocit, když knihu nechcete dočíst, protože si to prostě chcete vychutnat? To mi docela bránilo v tom to ihned zaklapnout, ale jak vidíte, dokázala jsem to :D Recenze už je na blogu a najdete ji zde.
Chtěla jsem se večer pustit ještě do něčeho, co mám doma, ale už jsem byla docela unavená, takže z toho nakonec nic nevzešlo. Tak uvidíme, jestli i příště budu mít smůlu a zase se bude read-a-thon pořádat při oslavě :D

A když už začalo to září, jak se vám ve škole daří? :) Já jsem nastoupila do prváku na gymnázium a zatím jsem maximálně spokojená (přeci jen ještě nezačalo vyučování :D) :)

2 komentáře:

  1. Girl Online už jsem měla možnost také přečíst a docela se mi líbila. Já mám ještě měsíc prázdni, od pátého října nastupuji do prváku na Právnickou fakultu na UK a jsem na to docela dost zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš fajn, my jedeme už od středy naostro, psali jsme tři písemky a zítra mě čeká další na něco, co jsem v životě neviděla, fuj :D Budu ti držet palce :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! ♥