pátek 7. srpna 2015

On My Wishlist [3]


Ano, po třech měsících tu jsou další knížky, co bych chtěla :D Dnes to bude opět jedna z Yoli a jedna z CooBoo.



kniha

Příliš mnoho Kateřin | Goodreads | Yoli
Všem klukům, které jsem milovala | Goodreads | CooBoo

Greenovky mám ráda, co si budeme nalhávat. Papírová města mě sice nudí a stále se nemůžu dokopat k tomu, abych je dočetla, ale TFIOS i Aljaška jsou skvělý. A co se týče Katek, u Greena jsem zvyklá na smrt, takže uvidíme, čím mě překvapí tady :D
No a VKKJM (líná Adelle a nechce se jí vypisovat celý název) jsem četla kus v angličtině a docela mě to bavilo (tuším), takže by to rozhodně nemuselo být špatné. Jen se mi nelíbí, že český název je tak nějak přes celou tu zeď za ní, v originále je to o dost menší, ale tak fajn.

Četli jste Kateřiny? A chystáte se na VKKJM? :)

4 komentáře:

  1. Na Kluky se nechystám, ale Katky jsem četla. Líbily se mi moc, ale nevím, jak se na ně budeš tvářit ty, protože máme na Greenovy knihy asi jiný vkus :D Mně se zase Papírová města líbily z jeho knih nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, uvidíme, co na Města nakonec řeknu :) Jsem zvědavá, no :))

      Vymazat
  2. Katky bych si také ráda přečetla, ale druhá zmíněná kniha, obávám se, není tak úplně pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kateřiny jsem popravdě ani nedočetla, ale jinak Greenovky mám ráda, jen mě prostě nezaujaly :(:/. A na Kluky jsem se už koukala v knihkupectví a asi uvažuju, že se pro ně vrátím :D:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥