sobota 1. srpna 2015

Music of Adelle's Heart - srpen 2015


Co mi běží v přehrávači v srpnu? ;)



Jelikož jedeme na dovolenou a to cestu nekonečnou TŘI HODINY, potřebuju playlist plný neoposlouchaných songů. (Víte co, já se v autě bojím. Ty songy vážně potřebuju.) Pokud tedy máte nějaký tip a myslíte, že by se mi mohla líbit, klidně mi ji napište do komentářů! :))

Tak k dnešní písničce. Hollywood Undead už tu jednou byli, ale právě jsem se zaposlouchala do jejich nového alba, které se mi vážně zalíbilo (až na pár výjimek, ale to se nepočítá :D). Tohle je jedna z těch, co mi pořád zní v hlavě.


1 komentář:

  1. No. Zkus si jen tak ze srandy pustit Daft punk od Pentatonix (nebo cokoliv jiného od nich :D) :D Nevím, jestli se ti to bude líbit, vím, že máš ráda Mandrage a Pentatonix jsou z trochu jiného soudku, ale zkus to! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥