neděle 21. června 2015

Animované Hunger Games


Určitě jste postřehli knižní Hunger Games, co probíhaly u Domiky. Mně se to opravdu zalíbilo, že jsem si snad každý den hrála (yep, i s mojí třídou - umřela jsem ještě u rohu hojnosti, proč ne). A já se tedy rozhodla, že si zkusím něco podobného... s mou druhou oblíbenou věcí hned po knihách.
Animované filmy.


Tady můžete vidět všechny naše splátce!



Pokoušela jsem se z každého filmu vybrat někoho, ale nenašla jsem jich tolik, aby to vyšlo, takže z ROTG tam jsou dva páry a stejně tak i z Frozen. Ale to snad nikomu vadit nebude. :D

Každý den tedy zveřejním, jak si naši splátci vedou! Jste zvědaví? ;) Začnu nějak v průběhu příštího týdne, protože mám program opět nabitý a čas bude až o prázdninách :D


Kdo je váš favorit? U koho si myslíte, že bude mít největší šanci na přežití? A koho naopak tipujete, že skončí ještě u Rohu hojnosti? :D

3 komentáře:

  1. To vypadá dobře..:D Těším se!..:D A samozřejmě, fandím páru Tygřice a Po..:D Kung Fu Panda, to je moje..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, komu mám fandit.. :/ :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥