úterý 19. května 2015

RC recenze: Polibek z temnot | Ta věc okolo Capona

 Kronika kambionů – Polibek z temnotPočet stran: 260
Série: Kronika Kambionů, 3
Překlad: Romana Bičíková
Nakladatelství: Fragment, 2015
Originální název: Fading Amber
Hodnocení Goodreads: 4.26 (z 302 hodnocení)
Anotace:
Jsou záhadní, přitažliví a nebezpeční... Kambioni.

Samaře se od základu změnil život. Zamilovala se do kambiona a sama se stala kambionkou. Myslela si, že nic horšího už se nemůže stát. Ale náhlé výpadky paměti, záhadná úmrtí a hrozba nebezpečí vznášející se nad městem poukazují na to, že může být ještě hůř. V pozadí všeho je pravděpodobně démon Tobias, který náhle bez vysvětlení zmizel. 
Samara musí přijít všem záhadám na kloub dřív, než bude pozdě. A také se musí rozhodnout – ujasnit si, kam má její vztah s Calebem směřovat. Chce mu skutečně obětovat celý svůj život?

Pokračování titulů Kronika kambionů – Osudová přitažlivost a Kronika kambionů – Smrtící pouto.



Závěrečný díl kambionů je zde. A určitě jste se na něj nemohli dočkat stejně, jako já! :)) Samaru a její příběh jsem si celkově v předchozích dílech oblíbila, takže jsem byla zvědavá, s čím autorka přijde tentokrát.
A jak to tedy dopadlo?


Inu, prazvláštně.
U prvního dílu, Osudové přitažlivosti, jsem vychvalovala tu smršť vtipů. Ta se nejspíš vyčerpala už ve Smrtícím poutu, ale stále se to dalo. Ovšem tady ten humor chyběl úplně. Jediný, kdo jakž takž někdy prohlásil něco vtipného, byli Calebovi bratři (again) a občas Sam, když reagovala na poznámky Olivie.

Vyplivni to! Fuj je to!
Samara, nebo pouze Sam, jak chcete; neprošla vůbec žádnou změnou. Na to, že to je poměrně obsáhlá trilogie, bych čekala nějaký ten čendž a lá Shatter Me (kde to teda bylo maximálně). Jenže Sam je stále stejná. Pořád ty kousavé poznámky (bohužel už ne tak vtipné), stejná nelogičnost, lenost a typicky americká naladěnost. Nevím. Sam mi tu nesedla.
U Caleba jsme na tom úplně stejně jako předtím. Znesympatizoval se mi, už ho nemám ráda, fuj je to. Tak nějak bych ho asi shrnula. A Tobias na tom není o moc líp, tady mi to v milostném trojúhelníku prostě nesedlo.
Fading Amber (The Cambion Chronicles, #3)Ale Haden byl perfektní! :))


Děj se táhne. Neskutečně. Myslím, že jsem o tom mluvila už v předchozím dílu, ale... to si řeknete, že 260 stran přelouskáte během chvilky, ale nejde to. Vždyť já tu knihu četla snad týden...

Takže když to vezmu přes celou sérii, za to pořádně stojí jen jednička. Tam to je fakt něco, ale potom to je o ničem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! ♥