pondělí 2. února 2015

RC recenze: Volání sirény | Pomsta

 Volání sirény – PomstaPočet stran: 368
Série: Volání sirény, 2
Nakladatelství: Fragment, 2015
Hodnocení Goodreads: 3.50 (z 2 hodnocení)
Anotace:
Vydržela pravá láska staletí a překonala nenávist, nebo se změnila v touhu po pomstě?

Noel se nedokáže smířit se smrtí svého přítele. Je přesvědčená, že za ní stojí nadpřirozené síly. Každé léto se totiž ve městě ztrácejí a záhadně umírají muži. Její teorii o siréně, která má všechno na svědomí, nikdo nevěří. Až na záhadného Derrena, který se nedávno přistěhoval a kterému Noel očividně není lhostejná. Co když ale Derren něco skrývá?
Dívka se začne zaplétat do příběhu staleté zrady a nenávisti a brzy zjišťuje, že jí jde o život. Vše se ještě zkomplikuje, když poznává strýcovu přítelkyni Larissu – skutečnou sirénu.

Druhý a závěrečný díl čtvrté série od Míši Burdové je tady. A co na něj po přečtení říkám?

Pamatujete, jak jsem si u prvního dílu stěžovala, že tam moc té lásky nebylo? Tak tady to autorka skvěle vynahradila.
Příběh je vyprávěný z 21. století, čili se přesouváme o 700 let dopředu jak u prvního dílu. Hlavní hrdinkou tu není Larissa, ale Noel, sedmnáctiletá dívka z rodiny plné bratrů. Upřímně, sedla mi víc než již zmiňovaná siréna. Bylo fajn s ní ty scény číst, protože na rozdíl od takové Ellnesy nebo Leji tahle holka přemýšlí a neunikne jí skoro nic.
Pak tu byl Derren, stejně tajemný jako v prvním dílu. Ale tady mě neskutečně vytáčel. A Liam mi chyběl. Protože s tím Liamem to bylo... přece jen něco trochu jiného.
K Larisse - co se proboha stalo? Přišla mi úplně vyměněná. Byla jsem zvyklá na tu prapodivnou Larissu z první dílu, a tady se mi nabídlo tohle. Takové... zvláštní.

Příběh je opět do puntíku promyšlený, stejně jako jednička. Musím říct, že tenhle díl se mi asi líbilo něco víc, nejen kvůli hlavní hrdince, ale i kvůli ději a ostatním postavám. O překvapivá odhalení tu není nouze, i když si už během knihy můžete tipovat, kdo je kterým vrahem. Míša by měla začít psát detektivky, protože tohle jí jde skvěle.

Jen ten konec... ten se mi moc nelíbil. Asi to bylo jasné už od začátku... no jo, no.
A jak se druhý díl sirény líbil vám? :)

Za recenzní výtisk velice děkuji nakladatelství Fragment.

1 komentář:

  1. Já nečetla ani jeden díl a ani se na to nehodlám. Autorka u mě jinými díly nezanechala žádný dojem, maximálně negativní, takže další její díla v plánu nemám. Ale krásná recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥