středa 24. prosince 2014

Veselé Vánoce!

Vzpomněla jsem si brzo, ano, vím, ale věřte mi, opravdu jsem to jinak nestíhala :D

Dovolte mi tedy, abych Vám popřála krásné Vánoce, bohatého Ježíška* a samozřejmě plno úspěchů v následujícím roce!


*Vím, že teď už nejspíš máte všechny dárky rozbalené, ale víte co. :) Doufám, že si příští rok užijete aspoň dvakrát tolik, jak jste prožívali ten letošní...
Původně jsem chtěla napsat nějakou speciální vánoční povídku... ale jak už jsem psala, fakt jsem neměla čas :)

Napište mi do komentářů Vaše dárky! Nemusí být nutně knižní. :) Ráda si počtu :)

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Také přeji krásné Vánoce :)

    Já dostala teda letos hlavně knížky :D Monument 14, Dovolená s tátou, Z lodiček do traktoru, Příběh manhattanského smolaře a Proč muži neposlouchají a ženy neumějí číst v mapách :) Jinak jsem dostala kosmetiku což mě taky moc potěšilo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥