čtvrtek 4. prosince 2014

Recenze: Uncontrol | Taková "ňuňu" manga

UncontrolPočet stran: 30
Série: ---
Překlad: ? Nějaký český fan-překlad.
Nakladatelství: Jop, to se nikdo nedozví.
Originální název: Uncontrol
Hodnocení Goodreads: 3.00 (z 2 hodnocení)
Anotace:
Even if treated cruelly by Kazuomi, Yuuki will never let go of this love. How long will Kazuomi hold on to that coldness? The bad feelings he has after seeing Yuuki... The passion within the hearts, is it love at first sight?

Tahle manga mě zaujala už jen obálkou, pak anotací a já se rozhodla, že si tuhle mangu prostě musím přečíst. Přeci jen, má 30 stránek, tak proč to nezkusit?
Dala jsem to v češtině, a pak jsem to přelouskala i v angličtině. Protože jsem se do toho totálně zamilovala.


Nechce se mi překládat anotace, tak vás opět uvedu do děje. Kazuomimu je devatenáct, bydlí sám ve velkém bytě a často k němu chodí jeho mladší bratr Tooru. Ten si s sebou vodí čtrnáctiletého Yuukiho. A, jak už asi tušíte, Yuuki se do Kazuomiho zamiluje. Jenže devatenáctiletý kluk nestojí o "dítě"...

Kazuomisral štval. Prostě typický devatenáctiletý badboy, je těžké ho spatřit bez cigarety a co se týče lásky, myslí jen na sex. V pevný vztah prostě nevěří. To mě trochu vytáčelo, protože se místy choval jako PITOMEC, ale tím koncem si to opravdu hodně polepšil. I když myslím, že konec je víc než jasný, nebudu tu spoilerovat...
Ale nejvíc ňuňu (kromě konce, samozřejmě) tu byl Yuuki. Ať už svým rozpačitým chováním (možná by mě to nakonec začlo vytáčet, ale víte co, nemůžu se naštvat během třiceti stran ;)), nebo jak něžně ho autor vykreslil, prostě jo.

Opět, stejně jako u předchozí mangy - nebojte se Yaoi. Je to opravdu jen Shounen Ai. ;)
Za sebe vám tuto mangu vřele doporučuju, protože... no prostě proto.

1 komentář:

  1. Zatiaľ som prečítala asi len jednu mangu, ale chcela by som v tom pokračovať, lebo sa to číta hrozne ľahko :D asi vďaka tým obrázkom :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥