neděle 2. listopadu 2014

RC recenze: Zlatá lilie | Humor vítězí


Pokrevní pouta 2: Zlatá liliePočet stran: 328
Série: Pokrevní pouta, 2
Překlad: Katrin Mekki
Nakladatelství: Domino, 2012
Originální název: The Golden Lily
Hodnocení Goodreads: 4.40 (z 61 741 hodnocení)
Anotace:
Povinnost, nebo láska? Co zvítězí?
Alchymistka Sydney Sageová slouží jako jakýsi most mezi světem vampýrů a lidí: chrání tajemství prvních a životy druhých. Moc ráda by studovala univerzitu, ale místo toho byla vyslána na snobskou střední školu v Palm Springs. Má tam za úkol střežit morojskou princeznu Jill Dragomirovou před zabijáky, kteří chtějí ve světě Morojů rozpoutat válku.

Všichni ji považují za skvělou alchymistku, dokonce i ti, kteří o ní dříve pochybovali. Nyní však začíná pochybovat ona sama: opravdu jsou všichni vampýři zvrácené stvůry, anebo je to všechno jinak?

Všechno se ještě víc zkomplikuje, když bývalí Strigojové Soňa a Dimitrij zjistí, že právě Sydney by mohla být klíčem k objevení zázračného léku k proměně na Strigoje. A pak Sydney naváže milostný vztah s Braydenem... Má s ním mnoho společného, ale přesto jako by ji stále silněji přitahoval někdo jiný, na koho by kvůli jeho původu neměla ani pomyslet! Co teď? Má se řídit zákony alchymistů, anebo naslouchat hlasu vlastního srdce?




Na rozdíl od Věku X, který se podle mě vůbec nepovedl, mě série Pokrevní pouta baví číst čím dál víc... i když ten konec to teda zabil a pořádně...
Jo, přesně kvůli Sydney jsem strhla tu pátou hvězdičku, ale jinak nemám vůbec nic proti.


Tak především to všechno zachraňoval Adrian (samozřejmě i ostatní, ale k tomu se ještě dostanu :D). Vím moc dobře, proč jsem se pustila do čtení spin-offu. Tenhle kluk je prostě SENZAČNÍ a ne, vůbec by mi nevadilo, kdyby existoval i v reálu (což určitě musí, protože takovou postavu nemůžete vymyslet bez toho, abyste neměli inspiraci!). Co věta, to hláška, opravdu jsem umírala smíchy (snad ještě víc než u Osudové přitažlivosti). Za tohle rozhodně palec nahoru!
Jo, k Sydney. Totálně mě odrovnávaly ty její nedostatky, co se týče randění :'D To fakt. Koncem si to u mně pohnojila a opravdu nevím, jak se s ní vypořádám ve třetím díle.
K ostatním postavám mám neutrální vztah. Nikdo mě moc neoslnil, ale ani nezklamal. Dimitrij, Soňa (i když ta mi místy opravdu lezla na nervy), Jill, Brayden (:D), Eddie...



Richelle má poutavý styl psaní a kniha se čte skvěle. Vždycky mě dostane, jak má všechno promyšlené - žádná postava tam není jen tak mimo, třeba jako u Treye, který se objevil už v jedničce a tady dostal pořádnou roli. A že umí krásně ukončovat kapitoly...!



Za sebe vám tuto knihu vřele doporučuji. Jen ne číst na veřejnosti. (Vlastní zkušenost. Není nic lepšího, než se smát Adrianovým hláškám mezi vystrašenými lidmi na zubní.)

Za recenzní ebook děkuji Knihy iDnes.
Ebook si můžete zakoupit zde.

1 komentář:

  1. O této sérii jsem slyšela mnohé, ale tato recenze mě opravdu přiměla k vážnému zvážení koupi! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥