neděle 23. listopadu 2014

Hogwarts TAG

Harry je všude! :D Nedávno jsem plnila tag Kouzla Harryho Pottera, a teď tohle. Dalo mi to docela zabrat, protože jsem většinu otázek nevěděla a radši si dělala testy (třeba do jaké koleje bych patřila), no snad se pobavíte jak, jako já :D
Jo, a narazila jsem na něj u Natalie.

1. Do které koleje bys patřila?
Na netu jsem si dělala snad desítky testů, mísil se Mrzimor se Zmijozelem, ale nakonec zvítězil Zmijozel. To víte. Já jsem přece zlý člověk. :D
(Vždycky jsem toužila být tam, kde je Draco! ♥)

2. Kdyby ti Moudrý klobouk nabídl místo v jiné koleji, kterou jsi předtím nebrala v úvahu, řídila by ses jeho radou, nebo by sis vybrala kolej podle sebe?
No, berme v potaz, že já si vždycky představovala, že půjdu buď do Nebelvíru, nebo Zmijozelu. Prostě bych nechtěla do těch "mezi" (možná proto, že Draco a Harry jsou důležití, co si budeme nalhávat). Takže kdyby mi vybral jedno z těch dvou (jakože Zmijozel nebo Nebelvír), neměnila bych.

3. Jaké zvíře by sis vzala do školy?
Sovička je miloučké zvířátko a mít vlastní Hedviku by nebylo špatné, ale jsem milovník koček. A vzala bych si všechny čtyři, které si v dospělosti plánuju pořídit.

4. Jaké je jádro tvé hůlky?

Nenašla jsem žádný test, ale kdyby bylo na mě, brala bych dračí blánu nebo roh jednorožce.

5. Byla bys součástí Famfrpálového týmu?
Já jsem opravdu nesportovní typ, spíš bych byla skalní fanoušek, ale kdyby na to přišlo, určitě bych hrála. :*

6. Pojedeš během prázdnin domů?
Určitě bych jela.

7. Byla bys součástí nějaké organizace?
Hm? :D Asi ne, na tohle moc nejsem. Samozřejmě pokud by tam byl Draco nebo Harry, neodolala bych.

8. Myslíš, že bys měla kamarády i v jiných kolejích?
Jak znám lidi, bylo by to plné předsudků "jo ty jsi ze Zmijozelu? Tak s těma já se nebavím", ale ráda bych měla kamarády i jinde. :)
9. Co si zabalíš do školy?
Já jsem velice balící člověk, tzn. balím všechno, co mi přijde pod ruku, i když předem vím, že to třeba ani nepoužiju. Vždycky mám pocit, že něco zapomenu, takže čím těžší, tím lepší - pak mám prostě dojem, že už mám vše.

10. Zvážila bys studium na jiné kouzelnické škole?
Kdybych mluvila, dala bych do toho patřičnou intonaci, holt to píšu, takže...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Zní to dost důrazně? :D

11. Mohla bys být prefektem?
Mně všichni říkají, že skvěle vedu atd., ale myslím, že bych měla zbytečně moc povinností, takže opravdu nevím.

12. Byla bys z čistokrevné rodiny, nebo z mudlovské?
Upřímně by mi to bylo jedno, ale... mamka mi říká, že se odjakživa cítila ve své rodině divně, uvažovala jiným směrem, chovala se úplně jinak... takže možná v ní něco bude! :D
Navíc mě ještě nikdy neukázala své spolužáky z gymplu, ani fotky ze základky. Mám určité podezření... :DD

13. Do jakých obchodů bys určitě zašla v Prasinkách?
To je otázka! Do všech, samozřejmě!


14. Podporovala bys famfrpálový tým své koleje?
Viz. odpověď číslo 5... viděli jste mě někdy při hokeji? :D Tak až mě uvidíte, pochopíte :D

15. Dostávala bys hodně dopisů z domova?
Pokud by v Bradavicích byla wifi (taky vám to přijde divné? Harry nikdy nepoužil mobil. o.O), tak by spíš místo dopisů fungovaly e-maily. Moje mamka by beze mě prostě nepřežila, co si budeme nalhávat :D

16. Jaká část hradu by byla tvá nejoblíbenější?
A přesně tenhle obrázek mám i na tričku! :DD
Taková ta místnost s tím stropem, jak je tam obloha... teď nevím, jak se to jmenuje. A můj pokoj.

17. Byla bys fanouškem kouzelnické hudby?
Ehm, zrovna jsem četla o Mollyině fanouškovství... ne, nebyla. Bych si přivezla cédéčka Mandrage.

18. Prozkoumala bys celý hrad, i když bys věděla, že se dostaneš do problémů?
Ten problém už je... já jsem pečlivý a poctivý člověk, nerada se do oněch problémů dostávám... ale nejspíš bych neodolala.




19. Jak často bys chodila do knihovny?
To je dotaz. Denně :D

20. Kdybys byla z čistokrevné rodiny, zajímala by tě mudlovská literatura?
Cože? Ona existuje mudlovská literatura? Vždyť všichni autoři mají kouzelné schopnosti, už jen kvůli těm jejich nápadům.

21. Preferovala bys ohnivou whisky, nebo máslový ležák?
Abstinuju. (Navíc alkohol ještě ani pít nemůžu :D) Zatím jsem proti alkoholu opravdu zaujatá, takže bych si určo dala máslový ležák. (Už mám i recept! :D Musím to zkusit.)

22. Jaká čarodějnická sladkost by byla tvá nejoblíbenější?
Ježíš, já nevím! Já miluju jakoukoli sladkost! :D Ale asi čokoládové žabky :D

23. Sbírala bys karty z čokoládových žabek?
Myslím, že po předchozí otázce to je víc než jasné :D

24. Jaký famfrpálový tým, kromě tvého kolejního, bys podporovala?
Moc se v tom nevyznám, pamatuju si jen Nějaký-harpyje, takže asi těm bych fandila :)

25. Jakou podobu by na sebe vzal tvůj bubák?
Moji mamku! :D
Ne, já vůbec netuším. Dá se nějak nasimulovat strach z výšek? o.O
A počkat, možná bych dopadla jako Ron. Obří tarantule.

26. Viděla bys testrály?
Nikdo mi v náručí nezemřel, takže ne.
(Ale jestli se počítá, jak zabíjím svoje literární hrdiny, tak jo!)

27. Zvažovala bys kariéru profesora v Bradavicích po dokončení školy?
Já prostě CHCI a BUDU učitelka, takže rozhodně!

28. Jak by vypadal tvůj patron?
Škoda, že nemůže brát podobu lidí. Byla by to směsice Škyťáka a Jacka. -_-
Ale určitě bych měla draka, krásného, velkého a s kulíškovskýma očima :D


Ale víte co? Největší škoda že, že jsem už několik let ve skluzu, takže mi žádný dopis z Bradavic nepřišel.  To Brumbálovi nikdy neodpustím. :D
Pokud se zapojíte taky, hoďte mi link do komentáře. Tohle mě hrozně baví číst :))

9 komentářů:

  1. Naprosto úžasný TAG :) Prostě Bradavice <3

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem TAG sepsala, ale zveřejním ho až za pár dní :)
    Asi ve všech bodech, kromě sladkostí se moje odpovědi liší :D
    Mandrage ♥ :D
    Pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš ráda Mandrage? :D Konečně někdo! :DD

      Vymazat
    2. No samozřejmě! :) Už ani nepočítám, kolik jejich koncertů jsem navštívila :) Jsou super :) Teda hlavně jejich muzika je super :)

      Vymazat
  3. Harry nikdy nepoužil mobil, protože v Bradavicích žádné mudlovské technické vychytávky nefungují (takže ani wi-fi :D). Řekla bych, že i auto by tam prostě nejelo. To Weasleyovic fungovalo, protože bylo vylepšené kouzly.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý tag! Patron jako drak by bylo něco úžasného, škoda že ve filmu nikdo takového patrona nemá.. Já bych nejspíš měla šneka :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem dělala asi čtyři testy a jednou mi vyšel Mrzimor, jednou Zmijozel a dvakrát Havraspár :D a to jsem chtěla do Nebelvíru :( :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥