pondělí 20. října 2014

Jmenuji se... (7)

Meme z dílny úžasných MaKa ;).
 

Po delší pauze opět pokračuju :D Minule jste uhodli Clary Fray ze série Mortal Instruments. A kdopak to bude dneska? :)
 
Jsem velice známá a hodně vlivná dívka. Mám dlouhé hnědé vlasy, které si nejčastěji splétám do copu, a mám mladší sestru. Mým typickým symbolem je oheň nebo jeden krásný pták. Jsem zamilovaná do pekaře, a pocházím z trilogie.
 
Co na mě říká Adelle? Příjemná postava. I herečka (JL) mi na ni sedla, příčila se mi snad jedině ve třetím díle, ale jinak fajn. A myslím, že už snad není člověka, co by ji neznal :)

5 komentářů:

  1. Popravdě, nebýt toho: jsem zamilovaná do pekaře, tak bych to neuhodla!
    Katniss to je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nad slunce jasné hned po první větě :) Je asi zbytečné sem psát, že je to Katniss... Ale aspoň můžu pochválit skvělý nápad na meme a skvělý popis :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥